eiriksmil Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Skal vi legge dette dødt nå..? ferdig ferdig..? Skal dette forumet forbli nogen lunde seriøst så dropper du/jeg/alle dette tullet med hetsing av andre medlemer.Jeg missforsto hvem melding du quotet og jeg beklaget dette.Det er lov å gjøre feil.(noe du også gjør...) Ferdig..? Ferdig, done, over, clear, finished... :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hvis jeg ville ha hatt en 4x4 da ? noen forslag... som sagt, takker for alt av svar :D Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 kjøp denne!;) du får masse oppmerksomhet,rask og noe utenom det vanlige bil og kjøyr på prøveskilter resten av året http://japanimport.no/pris_eksempler/NISSAN/1993_Nissan_180SX/ den der hadde gått til 160 000 ferdig regga i norge! forhørte meg på den der for ei stund siden :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ford sierra cosworth 4X4. Og lær deg å skru, for hvis du skal ha deg gammal bil, noe du antagelig skal (for all del ikke noe galt i det), så blir det fort jævelig dyrt hvis ikke du skrur selv. Om du da ikke bare kjører pent da... Da kan bilen holde for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 kjøp deg en ascona b, kjøp 2,2i motor og bremser og sett på d så ahr du en feet bil til en billig penge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 bump, need help! ikke tenk så mye på motor Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hva med Fiat Coupe Turbo ? Lav forsikring, mye performance og looks etter min mening Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hmm kanskje det :) no offense, men syntes den ser litt ufo ut jeg da, hehe Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 240`n min selges LETT for 100k ;) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sov Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Kjøp deg en godt behandlet Calibra Turbo! Lite mekking, motoren er meget sterk og er en drøm å kjøre. Syns i allefall du bør prøve en før du bestemmer deg! :) Tror nok du blir imponert over hvor godt det går. Ikke alle som vet hvor godt Calibra Turbo går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sov Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Tenkte du på smidde stempler? Slike tror jeg ikke engang Porsche, Ferrari og Lambo setter inn i sine sugemotorer; en har rett og slett sjelden og aldri bruk for den ekstra styrken (og kostnaden!) smidde stempler medfører ifht. støpte i en sugemotor. Smidde stempler med lavt silikoninnhold utvider seg også noe grassat når temperaturen stiger, noe som medfører "klakk-klakk-klakk"-lyd når man starter en slik motor kald. Det lages også smidde stempler med et høyere silikoninnhold som utvider seg mindre enn stempler med mindre silikon i, og disse er som en hovedregel fortsatt sterkere enn vanlige støpte stempler. En fordel jeg ser med smidde stempler er iallefall vekta - grunnet høyere styrke kan man bruke mindre materiale og dermed få ned vekta på de bevegelige delene inne i motoren; en stor fordel som blir eksponentielt større jo høyere turtall motoren skal operere på. Calibra 16v kom orginalt med smidde stempler... :) Vel og merke bare de første årene. Meget godt forklart Øyvind Ryeng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Kjøp en bil med vr6 motor! Corrado, golf eller passat! Sinnsykt digg lyd med åpent filter, og du tar de fleste på stripa... Skulle du bli helt gal og/eller vinne i lotto så kan du ettermontere turbo eller kompressor, og da vil du være verstingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_jonas Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 KJøp deg en nissan 200sx. Får et fint eksemplar av 200sx s13 til rundt 75-80k.. Det er en tøff bil, går godt å er driftsikker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 KJøp deg en nissan 200sx. Får et fint eksemplar av 200sx s13 til rundt 75-80k.. Det er en tøff bil, går godt å er driftsikker;) Men ruster desverre MYE Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virago Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hvis du skal bruke 100k på en bil tar du deg en tur til forskjellige forhandlere og prøvekjører bruktbiler hos dem. Finn deg en du liker og sjekk bruktmarkede for slike biler. Jeg har personlig sluttet å kjøpe bruktbil privat og kjøper konsekvent hos forhandler. Da får du en fin ting med på kjøpet som heter garanti. Dette sparte meg for ca 30k da jeg kjøpte meg en plymouth grand voiager. Girkassen røk innen garantien og vips hadde jeg en ny kasse i bilen. For tiden kjører jeg en omega som passer meg perfekt i forhold til mitt bruk. Forflytning fra a til b. Pen og se på og behagelig å kjøre. Jeg er sikker på at enhver vil si at deres bil er best, men til syvende og sist er det du som skal kjøpe, kjøre og ikke minst holde ved like skuta. Utifra at du sier at du kjører mors bil, tolker jeg set dithen at du er ung/fersk. Sjekk litt i N.A.F.s bruktbil guide. Denne er stort sett meget oppegående. Det skulle absolutt jeg gjort før jeg kjøpte plymouten....... My bad. Så min konklusjon .... prøv flere og kjøp den du liker!!!! Siter Opel omega 2.0 16v 1995 Mazda 6 2006 Yamaha virago 750 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.