Mrleone Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Her har du endel bilder fra Tokyo Messen 2006! Viser endel her og enda flere i linken.. Resten av de 100 bildene finner du HER! Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 bra bilder mrleone. hater innendørs belysning, men ble mange fine bilder :) og damene da... Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 har ingenflere bilder ifra Chargespeed standen eller? joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 mye gromt her ;) likte noen av damene oxo gitt ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 De måtte selvsagt :P Noe sier meg at dette ikke er et vanlig syn .. (PS: det er en celica :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Denne likte jeg. Noen som har noe info på denne? Mvh Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 nice!ikke mange som styler porsche GT akkruat!og D1 skyline er rått! yodude Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 nå synes begge drifting skylinene det er bilde av der var tamme jeg .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Unødvendig å lakkere carbon EVO'n egentlig... Amuse S2000 GT1, noe av det råeste jeg vet om: Han luringen i rosa her er en av japans høyst respekterte tunere(Yashio Factory) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Han luringen i rosa her er en av japans høyst respekterte tunere(Yashio Factory) :D ROFL, tenk at jeg ikke kjente Oka-chan igjen med en gang. Også rosa antrekk - det er jo signalfargen hans. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ingen beskylder han for å være beskjeden akkurat :) Bygger bare rosa biler, har selv rosa S15 som han gjerne frakter på den rosa bilfrakteren sin. Men den rosa kjøredressen hans er litt snillere mot øynene enn det antrekket der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Noen som har litt info om disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ingen beskylder han for å være beskjeden akkurat :)Bygger bare rosa biler, har selv rosa S15 som han gjerne frakter på den rosa bilfrakteren sin. Men den rosa kjøredressen hans er litt snillere mot øynene enn det antrekket der Bortset fra av at av 4 biler han har presentert på best motoring var 3 blå.... @Leone: Dette var stor underholdning :pray Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Noen som har litt info om disse bilene? Er biler fra G-Corporation sin Balsarini-serie. Den midterste tror jeg er en Nissan Fuga, den borterste er en Toyota Alphard og den råstilige nærmest har jeg ingen aning om hva er. EDIT: OK, det er en såkalt "Lexus GS". Hva den egentlig heter, eller om den i det hele tatt selges i Japan vet jeg ikke. Den ser iallefall ut som en blanding mellom en Aristo og en Soarer. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg