Yazfat Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Kul denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Lada er kjempebil det går som FAEN drege som et villsvin,og har en uslålig kvalitet og rust garanti -------------------------------------------------------------------------------- Hvorfor er det varme i bakruten på en Lada ? For at folk ikke skal fryse på hendene når de dytter den i gang.. -------------------------------------------------------------------------------- Vet du at Lada har to modeller på markedet ? Den vanlige Lada'n og Lada GT : Lada med Gulv-Teppe. -------------------------------------------------------------------------------- En Lada ligger godt i svingen. Ja, bare se der borte... der ligger det tre.... -------------------------------------------------------------------------------- Når kjører en Lada hurtigst ? På samlebåndet på fabrikken.... -------------------------------------------------------------------------------- Hva kalles Trollstigveien ? Ladafritt område..... -------------------------------------------------------------------------------- Hva kalles støtfangeren på en Lada ? En køfanger.. -------------------------------------------------------------------------------- Nå har de begynt å montere to ekosrør på Lada'n sånn at den kan brukes som trillebår i helgene. -------------------------------------------------------------------------------- Når akselererer en Lada raskest ? Når du dytter den utfor Nordkapp-platået.. -------------------------------------------------------------------------------- Hvorfor er det gummilist bak på Lada'n ? For at naboene ikke skal slå tennene når de dytter den i gang.. -------------------------------------------------------------------------------- Lada har en ny turbo-modell på markedet. Den har pedaler i baksetet også.. -------------------------------------------------------------------------------- Hvordan trimmer du en Lada ? Du legger strikken dobbelt før du trekker opp motoren.. -------------------------------------------------------------------------------- Hva får du når du parrer en skilpadde med et pinnsvin ? En Lada med piggdekk.. -------------------------------------------------------------------------------- Hvordan fordobler du verdien av en Lada ? Du fyller bensintanken.. -------------------------------------------------------------------------------- Hva er forskjellen på en influensa og en Lada ? Influensaen er det mulig å bli kvitt igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Yazfat Kul denne Det så veldig ut som ett modifisert dashbord fra en sierra Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Kunne ha tenkt meg og sett resten av bilen og jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Geggen Når akselererer en Lada raskest ? Når du dytter den utfor Nordkapp-platået.. Da har den faktisk 0-100km/t på 2,83 sekunder (regna uten luftmotstand), kanskje 3-4 sekunder med luftmotstand. Det ville jeg si var en rimelig bra akselerasjon, jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yazfat Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by pahf Kunne ha tenkt meg og sett resten av bilen og jeg. Legger inn et par bilder til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yazfat Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Yazfat Legger inn et par bilder til da Og denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg