HondaDuden Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Noen som har opplevd at man ikke får slått av lysa på bilen??? Lysbryteren fungerer normalt ifra nærlys til park, men når jeg vrir bryteren til "off", så bare dimmer parklysa litt...Har jo denne plagsomme pipelyden, hvis lysa står på, denne piper oxo nå når bryteren står i "off" posisjon... Bilen er en 93 mod. Civic lsi HB... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har ikke opplevd slikt jeg nei. Har opplevd at det er det samme om jeg har bryteren på Off eller på "parklysene" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colmaloy Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Noen som har opplevd at man ikke får slått av lysa på bilen??? Lysbryteren fungerer normalt ifra nærlys til park, men når jeg vrir bryteren til "off", så bare dimmer parklysa litt...Har jo denne plagsomme pipelyden, hvis lysa står på, denne piper oxo nå når bryteren står i "off" posisjon... Bilen er en 93 mod. Civic lsi HB... Dette kan komme av flere årsaker, men det har vært problemer med kjørelysautomatikken på de eldre Civicene. Bak sikringsboksen (under rattet) sitter det en liten brun (ca. 5x10 cm) plastboks. Denne inneholder et kretskort til kjørelysautomatikk. Det er spesiellt et loddepunkt som pleier å være dårlig, og er lett å gjenkjenne på fargen (svidd). Som regel er det bare å lodde opp igjen dette punktet, og problemet forsvinner. Dog, det kan være andre årsaker selvfølgelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaDuden Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Min er import ifra tyskland, den kom ikke med automatisk kjørelys der nede...Så da er jo d utelukket..=) Men takk for opplysningen uansett...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaDuden Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Problemet løst, et ganske "fuktig" relè som gjorde utslaget... Fått bytta det ut, å kobla et nytt riktig på... Alt fungerer som det skal! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg