Gå til innhold

caddy bilder..

Ranger emnet


hardcore86

Anbefalte innlegg

En pen "Åld skuul"

tuning-VW-Club-Savoie-2005-caddy-pick-up-bordeaux.jpg

Hello guys, I'm french and this caddy is mine.

I discovered this forum by chance and I see this section "caddy bilder" and my caddy is inside :)

You can see the evolution of my caddy on this french forum->http://www.golfoo.net/forum/viewtopic.php?t=13804

The next modification of my car are the wheels: porsche phone dials (7"x15") poliert with tires in 165/45/15.

PICT2258%20(Small).JPG

 

I possede also a MK1 GTI (1983) this is my future project, with PG turbo like motor. And I possede also a MK2 G60 with motors modifications (exhaust, cams, e-prom, G->tec GT1, new gear box, intercooler of a G60 rallye,...).

 

an other pictures of my caddy:

PICT2355%20(Small).JPG

 

Sorry for my language but I can just write in french or english.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 5 weeks later...
den blå der med motorsykkel oppi er som tidligere sagt en gti motor i,men forskjelen nå er den er clean,sota ruter,å lamborghini orange,under ombygging interiør (bøttestoler etc) og ikke minst står i garasjen min hjemme :) :)

 

Kan du ikke legge ut noen bilder av den da?

Bilene mine:

vw caddy mk1 86 modell (prosjekt)

vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt)

vw golf mk3 92 modell (bygges om)

vw golf mk3 vr6 delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
den blå der med motorsykkel oppi er som tidligere sagt en gti motor i,men forskjelen nå er den er clean,sota ruter,å lamborghini orange,under ombygging interiør (bøttestoler etc) og ikke minst står i garasjen min hjemme :) :)

 

Men det var frekt når det var 1,8 me dobblegassere i caddyen din. Herbie på forumet bygde om te det. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var frekt når det var 1,8 me dobblegassere i caddyen din. Herbie på forumet bygde om te det. :)

desverre bli det lite tid med meg å få gjort so mye med den som eg skulle ønske,so lurer på om eg bare skal legge den ut for salg å heller kjøpe meg en orginal selv om noen år når eg får tid slik at får litt "eigerforhold" til bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår