Gå til innhold

brudevoll

Bruker
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om brudevoll

  • Bursdag 08/12/1980

Contact Methods

  • Bosted
    hjørungavåg

brudevoll's Achievements

  1. løsningen var rett å slett magnetstyringsventilen til egr ventilen som stod fast/liten bevegelse,gjekk ann å demontere å rengjøre,men en liten jobb i seg selv å knipe på plass metalklammeret som holder den sammen/tett.. uansett ble det 4500 kr spart på den :) testes ved å ta av luftslangen fra vacumklokke og slangen til egr å suge inni førstnemnde slange når motoren er av,det skal da vere tett,start så opp motoren og da suger du lett gjennom og kjenner vacumet i enden på slange til egr..
  2. Har problemer med at motorvarsellampe tender og bilen går over i nødmodus etter en liten stund,ble tatt en diagnose av bilen uten å finne noe feilkoder men vi fann ut at luftmengdemåler og turbotrykksmåler/atmosfæremåler? gav lite utslag so dette ble skiftet og symptomene forandret seg fra at lyset sluknet når gassen ble sluppet til at nå må som oftes gassen helt i bånn... Har ellers skiftet veivsensor og rengjort egr ventil,noen som har no mer forslag hva som kan vere galt da? Men det eg aller helst no vil høre er om noen har oppskriften på hvordan en kan koble ut hele nødmodusdritten? Bilen er en 1999 model astra g 1,7 td
  3. desverre bli det lite tid med meg å få gjort so mye med den som eg skulle ønske,so lurer på om eg bare skal legge den ut for salg å heller kjøpe meg en orginal selv om noen år når eg får tid slik at får litt "eigerforhold" til bilen..
  4. ring Arne Harald Egge på tlf 95031872.... det er han so eiger bilen å den står forøvrig til salgs på autodb no
  5. send meg en pm med nr ditt om du vil se på scoopet..... det stod på caddyen min (gamle race-tech caddyen) å er heilt å fint.. eneste minus er det er i lamborghini orange men du skal vel lakke den uansett... ;) pris er ca porto + litt for bryet :) men skal du ha det syns eg personli du bør gå for full styling.. eg synest gamle old scool einsera blir litt for kjedli,-so eg hadde gått for full styling men da av kun et merke alt ihop ;)
  6. skal du gå for kamei styling eller? har et stk kamei scoop liggende om du vil ha... ellers lykke til med prosjektet,ser bra ut...
  7. løft av fordeler lokket å ta en titt der... ofte bare filleting som litt irr der osv,tipper feilen ligg der en plass siden du ha hatt et gradvis økende problem å ikke bare bomm stopp....
  8. er ikke noe å stusse på i det hele tatt,men utifra den er orginal so har du en god del arbeid/påkostninga før du fe den spesiell og "verdifull" for evt andre kjøpere.. (senk,felger,recaro + diverse ombygginger) men for all del,høres ut som et kjempe utgangspunkt,kjøp den før andre gjør det :)
  9. skal se,fikk nettopp mail fra bs-bildeler at bøttestolene er kommet til norge,so da blir det skruing i julen :)
  10. ja,bare en kasse/fordypning inni døra bak elementet.. betre med plast enn f.eks tre pga det kommer vann etc inni døren langs vinduet.. men for all del,om ikkje du er ute etter finest lyd so fungere det greitt med å bare skru den rett i døren..
  11. hei.. du kan skjære deg ut et mellomlegg mellom høgtaler å dørpanel,so er problemet fikset på en enkel måte... laget et av sponplate på min,men min erfaring er at du tar deg tida til å samtidig plaste deg en kasse som høgtaleren står inni,da slepp du den rare metal-lyden som blir om den spiller rett inni døren..
  12. den blå der med motorsykkel oppi er som tidligere sagt en gti motor i,men forskjelen nå er den er clean,sota ruter,å lamborghini orange,under ombygging interiør (bøttestoler etc) og ikke minst står i garasjen min hjemme :) :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår