Mr.Racer Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Hei.. Gått rundt å lurt litt på ditta her med årsavgifta på skyline å supra.. Mange har sagt att dei er ekstra dyre, men eg veit ikkje kva eg skal tru.. Dere som har hatt/har skyline, kva betaler dere i årsavgift på skylinen? Mvh Max-Power Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Såvidt jeg har hørt er årsavgifta lik den vi har for hvilkesomhelst vanlige biler. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Den er lik for alle personbiler. Blir ikke dyrere om du kjører Ferrari eller Skyline eller noe annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Den er lik for alle personbiler. Blir ikke dyrere om du kjører Ferrari eller Skyline eller noe annet... Ok.. var det eg trudde.. men det var et par personer som var så bestemt på dette.. hørtes usannsynlig ut.. Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Ok.. var det eg trudde.. men det var et par personer som var så bestemt på dette.. hørtes usannsynlig ut.. Drit i hva folk sier...ta rede på fakta istedet! :D Har ihvertfall ikke noe høyere arsavgift en dere jeg ihvertfall :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg