Nox Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Hvordan går det å sette et konifilter på en b230? her går det jo et rør fra forgasseren til en luftfilterbox som det videre går rør til eksosgrenrøret (det bare slutter ved grenrøret, sikkert no varmluftinntak), et som går til bak v.frontlykt og et som går til pulsairsystemet. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 jeg klemte et konist filter rett på den "vinkelen" som står på gassern jeg.. nr jeg tenker over det nå, så ga det sikkert mindre power enn org opplegget :) men låt litt bedre (ikke forvent gromlyd på den børsa uansett da) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 fjern det eksosgreiene som går inn i luftfilteret så skal bilen gå finare og bedre med litt meir co2 og da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 forvarminga til eksosen er det bare og rive vekk. har gjort dette på min b230k. konfilter 30cm før gasser..høres ut som et propellfly Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Jeg har JAMEX jalla drit fremmi der, tok originalrøret og presset det på... Bygget meg effektanlegg i går, med 4" enderør og litt sånnt.. Slår halvmeterlange stikkflammer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 flammer og smell,det er 240 det:D :D en kammerat som kjørte med den bakerste potta vekke ei lita stund,den falt av:rolleyes: haha når en dro den ut på gira og slapp speeden så smalt den no så inni helvette å gnistene stod i vinkler. var himla gøy enkli,vi skremte en neger blant annet:D han ble liv redd å holdet henda over øran å gaula Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 *gliser* :D Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by turbokano flammer og smell,det er 240 det:D :D en kammerat som kjørte med den bakerste potta vekke ei lita stund,den falt av:rolleyes: haha når en dro den ut på gira og slapp speeden så smalt den no så inni helvette å gnistene stod i vinkler. var himla gøy enkli,vi skremte en neger blant annet:D han ble liv redd å holdet henda over øran å gaula LOL ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg