BLACK.PEARL Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 http://84.40.3.164/ :D:D:D:D:D:D:D:D Honda kan reklamer ass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 haha så sinnsykt fett :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Utrolig bra reklame! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Honda har sin egen vri på alt :D noe uten om det vanlige ja, men grom reklame da ;) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 synd jeg ikke har lyd på maskina her på jobb enda.. men kan tro dette var en noe spesiell reklame ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 synd jeg ikke har lyd på maskina her på jobb enda.. men kan tro dette var en noe spesiell reklame ;) Du måå se den Ståle, med lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Bedre den Accord reklamen eller hva det var, med alle delene satt opp som domino :popcorn Men bra laget denne også! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Bedre den Accord reklamen eller hva det var, med alle delene satt opp som domino :popcorn Men bra laget denne også! Joda. Også har vi "the impossible dream" - den er hvertfall dritrå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hahaha,så sinnsykt rått :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Bra reklame, synd de støyer så fælt de bilene :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Ingen kan lage bedre reklame enn Audi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Ingen kan lage bedre reklame enn Audi Da får du hive ut noen linker da smarten så folket får sammenligna litt! Audi-reklamer i mine øyne: "Våre biler er best - fordi det ligger i teknikken. Vi har teknikken. Vi har teknikken fordi vi sier at vi har teknikken". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Bra reklame, synd de støyer så fælt de bilene :D Hehehe støymatter er da fint kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 bråker fælt ja .. og det er Honda UK som har alle de bra reklamene de bruker det reklamefirma jeg skal bruke om jeg har noe å reklamere :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 bråker fælt ja ..og det er Honda UK som har alle de bra reklamene de bruker det reklamefirma jeg skal bruke om jeg har noe å reklamere :P De bruker "The Mill" som også stod bak effektene på Gladiator med Russel Crowe. De har i ettertid trukket seg fra Hollywood, og fokuserer på kun reklame. Og ja, de er dyyyyre....:op Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg