Gå til innhold

Endelig ble den en Volvo 240 på meg

Ranger emnet


Zemeckis

Anbefalte innlegg

Tenkte at jeg skulle få litt mer liv i tråden igjen. Er bare 8 dager igjen til jeg setter meg inn min ny innkjøpte Volvo 240.

 

Har en del planer for bilen, men det spør om økonomien tillatter det,i.o.m at må flytte fra der jeg bor nå tidligere enn antatt:(

 

Planer:

 

-Ny og fetere eksospotte.

-K/N filter(kanskje).

- 40/40 senk med gule koni

-Eiker felger.

-Anlegg i bilen.

-Fjerne det lille av blære rusta som er ved ventre hjulbue.

 

Mer bilder og kanskje en liten film kommer når jeg får hentet bilen og kommet trygt hjem igjen til Trondheim:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-Fjerne det lille av blære rusta som er ved ventre hjulbue.

 

Kutte opp og sveise inn nytt, eller bare pusse bort? Gratulerer med pen bil :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kna ikka ha takvinge p åden der!!! grp.A vinge, vulgær senk, 18", og sota ruter, så er du så å si i mål.. lakkere helt ned er jo også å foretrekke.. dsmt div. andre små ting.. men takvinge!?!? vær så snill

 

Jeg må bare si det, jeg kan ikke være mer enig!

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok til å kjøpe bilen nå og betale for omreg og bensin oppover. På mandagen har jeg nok til å kvitte meg med årsavifta og første avdraget på forsikringa. Sitter igjen med litt over 3000kr om jeg får den lønne i mnd som jeg tror jeg kommer til å få. Bare 6 dager igjen nå, kan nesten ikke vente.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår