Gå til innhold

Min BMW 320i e30

Ranger emnet


random4k

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har handla meg en 1985 model bmw 320i. Betalte 6 laken for den. bilen er i ganske bra stand, null rust. Jeg legger ut bilder av den her. Dette er et påbegynt projekt som skal vare fram til sommeren, det kommer flere bilder. Jeg har tatt noen bilder i dag hvor jeg grunner den nye forskjermen på bilen. Føll med videre og kom gjerne med kommentarer.

 

76b1c524abfad9127674ba0e74eadd4e.jpg

 

2723b6fdb5364d63e4f93aa560eb0e0b.jpg

 

7aa8d86cb2b64d5ba0d00d245c283704.jpg

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan no starte med og vise hvordan det gikk da jeg skiftet en bulket forskjerm fra bila. Betalte 900,- for en uorginal skjerm.

 

970e321e19f0ce066c9774c6f95352ec.jpg

Dær er bilen uten skjerm, stakkar å naken =(

 

4efe6d550889fe9cb62790475842b063.jpg

Der har jeg lagt grunning + rustbeskytter. viktig det så ikke skjermen ruster bort etter et par uker.

 

44b194c008b84edd4b45d995fe9a2f81.jpg

Første lag med lakk. Jeg gamla på lakk koden siden jeg fant ikke ut hva den var.

 

Jeg har ikke tatt et nytt bilde av skjermen, men jeg gjør det når jeg er våkner opp i morgen. Bildene blir bedre i dagslys

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp, jeg kjøpte den av en venn. Men jeg er ikke sikker på hvem som hadde den før han, kompisen min handlet bilen tilig i desember eller noe. Kansje det var den du va på utkikk etter.

 

Men jeg har noen oppdateringer.

 

Har handla meg enda en ny forskjerm, på høyre sia. Ny bakplate, nye fangere bak. Siden den tiligere eiern, asso kompisen min klare og bulke ene sia på den. Det må fikses så skal jeg vell handle litt snacks til den ettervert. Men motor er vell litt uklart enda, er på utkikk etter M3 eller M5. Men hvordan får jeg til og få den eu godkjent med en sånn motor oppi der da?

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehehe, snubbla over en artig ting jeg kan kjøpe til bilen : http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=6

 

Men uansett, her skjer det ting i full fart. Men mangler for tiden garasje, ingen som holder til i tr.heim som er villig på å bli en go venn med meg og som eier en garasje? hehe, kansje for mye å be om. Men bimmern lever godt for tiden, jeg har montert øyelokk, skal skifte bakplate snart for den jeg har er bulka. Jeg har strevet med og rette bulkene, men siste utvei var og skifte bakplate. Det er mye jobb, men det kommer til og bli gull verdt. Hekkskjørt, Senkesett, eksosanlegg kommer snart på bordet til meg. Men følg med, bilder kommer.

:worshipbm

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår