Golf IV driver Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 med tanke på at materialer til en kasse fort kan komme på opp mot 400 kroner, vil det altså si at du får elementet for kr. 1100,-! Det må jeg si er en veldig bra pris.. Koster jo ny kr. 3600,-! kommer jo litt an på hvor brukt elementet er osv da.. Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gautan Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det er originalt en 6,5" med spesiell Opel-innfesting som sitter i Vectra A, ved hjelp av en overgang får du inn en mer normal 6,5" : Noen som vet hvor de selger slike? Siter - 94 Honda Accord 2,0i x 90 Mazda 323 1,6i x 97 VW Passat 1,9TDI x 86 Ford Scorpio 2,8i x 94 Ford Scorpio 2,0i x 90 Ford Sierra 2,0i x 86 Nissan Patrol 2,8D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Noen som vet hvor de selger slike? Du tok deg tid til å quote posten, men du så ikke signaturen i posten du quotet? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 http://www.transmedia.no selger slike overganger til de fleste bilmerker/modeler Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 hei unnskyld at jeg bruker tråden din men lurer bare på en liten ting, kanskje noen her kan svare meg på det, har en innovatek dvd spiller med 4x 50w. trenger jeg noen forsterker vist jeg skal koble på 4 alpine 6x9"?alacocaina Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 hei unnskyld at jeg bruker tråden din men lurer bare på en liten ting, kanskje noen her kan svare meg på det, har en innovatek dvd spiller med 4x 50w. trenger jeg noen forsterker vist jeg skal koble på 4 alpine 6x9"?Skal du spille høyt og rent: Ja.Skal du spille ganske høyt og rent: Ja. Skal du spille nokså høyt og rent: Ja. Skal du spille heller lavt og rent: Ja. Skal du ha lyd: Nei. Skal du imponere chicksa: Ja. Skal du sprenge høyttalerne: Nei. Tror det skulle oppsummere det meste, klokkeslettet tatt i betraktning. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 må bytte den strømkabelen med en gang :) er jo nesten så den blir til varmekabel jo hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 tror nok du bør bytte den strømkabelen ja. kjøp deg en 21mm strømkabel på biltema du, og husk jord i samme størrelse da. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg