Gå til innhold

Div spm om bilstereo

Ranger emnet


Allright

Anbefalte innlegg

med tanke på at materialer til en kasse fort kan komme på opp mot 400 kroner, vil det altså si at du får elementet for kr. 1100,-! Det må jeg si er en veldig bra pris.. Koster jo ny kr. 3600,-! kommer jo litt an på hvor brukt elementet er osv da..

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

 

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Det er originalt en 6,5" med spesiell Opel-innfesting som sitter i Vectra A, ved hjelp av en overgang får du inn en mer normal 6,5" :

opel2.jpg

 

Noen som vet hvor de selger slike?

- 94 Honda Accord 2,0i x 90 Mazda 323 1,6i x 97 VW Passat 1,9TDI x 86 Ford Scorpio 2,8i x 94 Ford Scorpio 2,0i x 90 Ford Sierra 2,0i x 86 Nissan Patrol 2,8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei unnskyld at jeg bruker tråden din men lurer bare på en liten ting, kanskje noen her kan svare meg på det, har en innovatek dvd spiller med 4x 50w. trenger jeg noen forsterker vist jeg skal koble på 4 alpine 6x9"?alacocaina

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei unnskyld at jeg bruker tråden din men lurer bare på en liten ting, kanskje noen her kan svare meg på det, har en innovatek dvd spiller med 4x 50w. trenger jeg noen forsterker vist jeg skal koble på 4 alpine 6x9"?
Skal du spille høyt og rent: Ja.

Skal du spille ganske høyt og rent: Ja.

Skal du spille nokså høyt og rent: Ja.

Skal du spille heller lavt og rent: Ja.

Skal du ha lyd: Nei.

Skal du imponere chicksa: Ja.

Skal du sprenge høyttalerne: Nei.

 

Tror det skulle oppsummere det meste, klokkeslettet tatt i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår