Gå til innhold

Aftermarket/bytteturbo 323gtr?

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

En brukt turbo eller bytte turbo kan du glemme å få tak i... sist jeg kjøpte en slik var i april 05 og det var den siste som var å skaffe... alle steder!!! men er det noen som har noe på lur.. skulle jeg hatt et kompresorhjul til en IHI VJ 23. Trenger det sårt til min 8mnd gamle turbo..!!!

toyota 4Runner 36"

KE70 m/bmw turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brukt turbo eller bytte turbo kan du glemme å få tak i... sist jeg kjøpte en slik var i april 05 og det var den siste som var å skaffe... alle steder!!! men er det noen som har noe på lur.. skulle jeg hatt et kompresorhjul til en IHI VJ 23. Trenger det sårt til min 8mnd gamle turbo..!!!

 

Hei.

 

Det ligger 3 stk hjemme i kåken. Men de blir liggende. Tenk når min raser (-har planer om ett par kilo trykk neste år :scared )

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det ligger 3 stk hjemme i kåken. Men de blir liggende. Tenk når min raser (-har planer om ett par kilo trykk neste år :scared )

 

mvh

 

 

frank.... du er heldig :(

 

hvilken modifikasjoner har du tenkt og gjør for og få motoren til og tåle noe så sykt? ;)

[o] Mazda 323 GT-R 1993

[x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt)

[x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frank.... du er heldig :(

 

hvilken modifikasjoner har du tenkt og gjør for og få motoren til og tåle noe så sykt? ;)

 

 

Hei.

 

Har jo spart deler som ett ekorn i mange år. m'm

 

Og motoren blir gjort endel med, men hva er jo en hemlis... ditto for kassa...

 

 

Alt sammen kommer sikkert til å eksplodere, og så kan dere stå og le.. happyhappy :drive2

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank du er kjip..!!! jeg veit du kan hjelpe meg... trenger deler til en slik turbo.. forslag til annen type turbo motas med takk..!!!

 

Hei.

 

Skal rote litt i "sekken" når jeg kommer i garasjen neste gang, og se om jeg finner ett kompressorhjul. Lover ingenting, men det forundrer meg ofte hva som ligger og "slenger" der. Skulle nesten tro det gror deler...hmm :wonder

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Har jo spart deler som ett ekorn i mange år. m'm

 

Og motoren blir gjort endel med, men hva er jo en hemlis... ditto for kassa...

 

 

Alt sammen kommer sikkert til å eksplodere, og så kan dere stå og le.. happyhappy :drive2

 

mvh

 

 

hehe, jeg har en viss anelse om hvilken kasse som havner på her.....

 

og jeg veit om MANGE(les ALLE) som er missunnelig på deg for den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for off topic, men rekner nesten med at du allerede har fått ordnet deg hos frank:)

 

angående girkassen til prosjektet til frank, så tror jeg, og håper det er RTI girkasse hus, med RTI drevsett? wtf? *sikkle*

[o] Mazda 323 GT-R 1993

[x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt)

[x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RTI?

 

ijah:) Frank er en stk heldig ekorn.

 

han har alltid mange kjekke ting som FLYYYYTER over ALT.

 

I den tid GTR var og finne i grp.N, så var det et italiensk firma som laget forsterkede girkasse hus, som tålte MYYYE.

 

og forsterkede drev.

 

og..... det har frank? *sjalu*

 

MVH

[o] Mazda 323 GT-R 1993

[x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt)

[x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår