Reset Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Jeg skiftet dioder i dashen idag.. og etter at jeg monterte det igjenn, så lyste blinklysdioden i dashen konstant! Og når jeg vippa på blinklys armen, så lyste den sterkare, men ingen utslag på blinklysa ute! Sombody please help me! :/ Noen som har vore borti det før? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 ingen som vet? *hasthast* Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 sjekk om kontakten til nødblinken er skikkelig i. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 det at de lyser sterkere når du holder inne armen.. kan også være jordinga! skjed ofte at lys f.eks blinker når man vipper opp en bryter! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 jordinga hvor?`i pærer, eller armen? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 har akkurat samme problem selv.. men det skjedde etter at jeg fikk en bil i sia.. aner ikke hva det er.. fungerer helt fint når jeg slår på varselsblinker.. :ex_machin :ex_machin :???: :???: Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg