PerryZaphire Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Lyden i 2L og 2,3L er helt identiske:) Eneste forskjellen mellom disse motorene er slaglengden. Faen da... har jeg ALDRI rett?:( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Har en toliter selv og har planer om å chippe den. Vet du noe om mulighetene for dette?hvor mye hk,nm, osv?vet man får 290 chip til 2,3 men har ikke sett noe særlig til 2.0..har også hørt mye bra om bsr..Strøken bil du har forresten:) Ville nok hørt med BSR. God erfaring med de:) Vil nok anta at det går ann å få ut rundt 260 HK i bilen din med kun chip:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ega Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hei.. Vet du hva booster er?Hvilke funksjon har den? Bra/dårlig?.fikk tilbud om å kjøpe men vet egentlig ikke hva det er. Mvh eivind Siter egaT5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Lyden i 2L og 2,3L er helt identiske:) Eneste forskjellen mellom disse motorene er slaglengden. Faktisk har den late 2,0 10ventileren samme blokk som 2,3 turbomodellene. Turboblokka har annen støping pga underspylinga som forøvrig er bygd"utenpå"blokka,men den har da altså 2,0 10v også :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Faktisk har den late 2,0 10ventileren samme blokk som 2,3 turbomodellene.Turboblokka har annen støping pga underspylinga som forøvrig er bygd"utenpå"blokka,men den har da altså 2,0 10v også :tannløs Hmmm... Det har jeg aldri tenkt på:) Da er det jo enkelt hvis man leiter etter en T5 blokk da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Litt offtopic kanskje, men mens vi snakker om chipping her : hvor mangen år må bilen være før du kan chippe den lovlig uten og betale ekstra avgift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hmmm... Det har jeg aldri tenkt på:) Da er det jo enkelt hvis man leiter etter en T5 blokk da:D jepp,den har rett støping men underspylinga er ikke maskinert samt delene mangler,men muligheten er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Litt offtopic kanskje, men mens vi snakker om chipping her : hvor mangen år må bilen være før du kan chippe den lovlig uten og betale ekstra avgift? Nye avgiftsystemet kom 1/1 96. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Nye avgiftsystemet kom 1/1 96. Med andre ord, alle biler fra 95 og nedover ja:) Da kan jo drømme T5R'en min chippes lovlig da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Det ble vell andre nevnt noe om drivstoff forbruk.. Noen som har noen tall på dette? Tenker mest på 850 T5R i så fall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Ble ikke 2 literen på 211Hk kun solgt i utlandet og de som er her i landet er importert? Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Ble ikke 2 literen på 211Hk kun solgt i utlandet og de som er her i landet er importert? Nei, har blitt solgt i Norge også de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Det ble vell andre nevnt noe om drivstoff forbruk..Noen som har noen tall på dette? Tenker mest på 850 T5R i så fall:) Min bil som er en trimmet 850 t5 har 290 hk og 430 nm. Den ligger på mellom literen og ca opp til 1.2 på blandet kjøring. Når jeg sier blandet kjøring er det alt ifra fulle pådrag til køkjøring i byen. Jeg vil ikke si at jeg kan klage på drivstoff forbruket. Man trimmer jo ikke en volvo og tror at man skal kjøre på 0,7 på mila. Dekk er jo ett annet kapittel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Man trimmer jo ikke en volvo og tror at man skal kjøre på 0,7 på mila. Hva er tanken bak dette? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 2,0 er vel ein Italiener det? Eller? Litt ot men berre lurte. Ein her som har ein gul 850 stasjonsvogn med 2 literen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg