Gå til innhold

vipers bilder

Ranger emnet


viper

Anbefalte innlegg

X2!

 

En kompis som lurer om du har bilde av kadetten hans fra SS Racing glattkjøringsbanen 21.04.07?

RS-blå Kadett C, glassfiberbreddere, mattsort panser og store hjul med mye kant (Brock B1 17x10)

Lenge sia, men skitt au det skader ikke å spørre?

 

Du det aner jeg ikke. De bildene ligger i bankboksen, så det blir litt vanskelig å sjekke nå desverre.

 

 

Du imponerer hver gang! Utrolige bilder!

 

Thanks ;) Får hive inn noen jeg tok på det siste streetmeetet for året.

 

ON1.jpg

 

ON11.jpg

 

ON14.jpg

 

ON18.jpg

 

ON2.jpg

 

ON5.jpg

 

ON6.jpg

 

ON8.jpg

 

Resten:

http://www.azzido.no/viper/index.php?list=68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Igjen, gode bilder!

Har nok spurt føre, men hva slags kamera og objektiver har du egentlig ? (bruker mest) =)

 

Hege

 

Har bare et Canon 350D. EF-S 17-85mm IS og EF 70-200mm IS L er de objektene jeg stort sett bruker, sammen med polar-filter osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

NAF arrangerer nå jevnlig kjøre/drifte-trening på glattkjøringsbanen her i Kristiansand. Jeg var ute for å knipse det første treffet for året. Været var mildt sagt nydelig! ;)

 

OX9.jpg

 

OX1.jpg

 

OX13.jpg

 

OX15.jpg

 

OX8.jpg

 

OX5.jpg

 

Skulle ikke tro det var begynnelsen av februar.

OX19.jpg

 

Litt flere bilder fra søndagen: vipers galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Liten update fra Vålerhelga.

 

AAD7.jpg

 

 

wohaa... haha.. det kommer såpass med flammer ut av eksosen på bilen min ja.. :D

Har sett noen glimt av flammer i speilet... men visste ikke det var såpass... kanskje ta av litt fuel på oppslepp på høyere rpm..

 

Asim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wohaa... haha.. det kommer såpass med flammer ut av eksosen på bilen min ja.. :D

Har sett noen glimt av flammer i speilet... men visste ikke det var såpass... kanskje ta av litt fuel på oppslepp på høyere rpm..

 

Asim

 

Nei nei! Ikke gjør det, er jo showfaktor nummer èn! :D Strøken bil forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår