Stingah Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hei Skal justere monoblokka for å få best mulig lyd av den subben som nå er tilkoblet. Legger ved et bilde hvordan den er stilt inn nå. Slik som det er nå merker jeg ikke stort til subben. Hvilke verdier skal jeg sette disse bryterne til? mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 personlig ville jeg startet med LPF på mellom 80-100. low boost på 0. og stilt level til ønsket volume. er ingen fasit på hva de forskjellige bør stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 kan stikke ut å prøve dette :) takk Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Kommer helt an på om du ønsker dunk dunk, altså dette trykket. Hvis du også ønsker at den spiller mer druende (altså mer musikalsk) må lpf stå høyere. Personlig liker jeg å ha den på max 55hz, og lå frontsettet ta seg av midbass. Bassboost og gain må du prøve deg fram på, bass boost vil jeg tro øker litt på de laveste frekvensene. Jeg ville satt den på 0 og kun brukt gain. EDIT: det er ingen fasitsvar, du må bare prøve ut hva som låter best for deg i din bil. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 ok.. en annen ting: hvordan skal jeg kunne vite om monoblokka vil takle at jeg kobler på en til sub? Har 2x den subben jeg bruker nå. er på 4 ohm.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 en monoblokk skal normalt fint takle å kobles i 2ohm. Hva heter monoblokka di? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg