acoupe Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hei! Skal skifte panser wire nå, men er litt usikker på hvordan jeg gjør det. Problemet er at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få den av foran der de går gjennom noen greier på en slags brakett. Noen som har en god forklaring til meg ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Alt som holder wiren er en feste sak på den som sitter bak lykten på passasjer siden. Bare å dra ut wiren når du har løsnet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hvorfor skal du absolutt skifte den? den er jo strambar, og hvis den har røket, er det som regel bare et klipsfeste eller noe rett bak den spaken som har tatt kvelden. Veldig sjelden man trenger å bytte hele greia. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hvorfor skal du absolutt skifte den? den er jo strambar, og hvis den har røket, er det som regel bare et klipsfeste eller noe rett bak den spaken som har tatt kvelden. Veldig sjelden man trenger å bytte hele greia. nå har jeg kjøpt ny wire, så da skifter jeg den. En eller annen gang hadde jeg sikkert måtte skifte den så da gjør jeg det like så greit nå ;) Alt som holder wiren er en feste sak på den som sitter bak lykten på passasjer siden. Bare å dra ut wiren når du har løsnet den. Takk for tipset, sjekker ut dette i morgen, nå er det ut å skifte bremseklosser :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg