Silverboy Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 hehehe... var ikke bare jeg som la merke til den nei.. hehe.. tenkte jeg ikke skulle kommentere det jeg men.. hehe.. viktig å ha sensitiv og myk hud selv om man skrur litt på fritiden vet dere ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Hvis rosa hudkremer betyr at du er homofil så er jeg glad det bildet ikke tatt hjemme hos meg:D Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Amatører det er jo ikke en hud krem men en hånd og neil lotion som gir 50% sterkere negler :D :D :D Og nei jeg er ikke homo nei:) Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Originally posted by GolfRallye Vanskelig å si noen pris egentlig. Bytting av deler og arbeid gjør at jeg ikke kan sette noen bestemt pris på delene. Han er billigere enn de fleste andre. Spør han. Er jo her på forumet. Eller du kan spørre GreenRallye hva han skulle betale. Har prøvd å spørre han, men det virker som han vill lage tingen først og prate pris etter på ? Mulig jeg fikk feil inntrykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Henrik Har prøvd å spørre han, men det virker som han vill lage tingen først og prate pris etter på ? Mulig jeg fikk feil inntrykk Hørtes litt merkelig ut det da. Hva var det du skulle ha laget? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Jeg var intr i det samme som deg. innsug Mulig jeg misforsto og det ble krøll i komunikkasjon ! Spiller ingen rolle nå lenger har fåt en annen til å lage noe lignende Hvor har du tenkt å mappe motoren din ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Henrik Jeg var intr i det samme som deg. innsug Mulig jeg misforsto og det ble krøll i komunikkasjon ! Spiller ingen rolle nå lenger har fåt en annen til å lage noe lignende Hvor har du tenkt å mappe motoren din ? Hva skal du betale for noe lignende da? Har ikke noe særlig på mapping enda. Hvilke firmaer er det som kan TEC II og hva er ca. pris for mapping? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Henrik: Hei, kan ikke huske å ha snakket om noe innsug jeg. Har aldri laget noe uten å blitt enig om pris først, men ca. pris har jeg ofte nevnt da jeg ikke har fått spesifikke mål/ønsker på det som skulle blitt lagd. Hvis du lurer på noe så ring meg på 932 23675 Ang. hand&nail lotion så er den veldig god til å forebygge inntørkede skrokkehender!! Skal ikke ta flere bilder av slikt da skjø!!!! Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by tcr Henrik: Hei, kan ikke huske å ha snakket om noe innsug jeg. Har aldri laget noe uten å blitt enig om pris først, men ca. pris har jeg ofte nevnt da jeg ikke har fått spesifikke mål/ønsker på det som skulle blitt lagd. Hvis du lurer på noe så ring meg på 932 23675 Beklager misforståelsen ! , feil formulert av meg ! No hard feelings !! ?? beklager...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by GolfRallye Hva skal du betale for noe lignende da? Har ikke noe særlig på mapping enda. Hvilke firmaer er det som kan TEC II og hva er ca. pris for mapping? Jeg har bare vert borti Arild Ruud på Ruuds motorservice og jeg synes han gjør en bra jobb + han har bred erfaring med turbokonverterte motorer fra VAG Han holder til i Darbu mulig det ikke passer geografisk for deg ? Får innsuget imorgen, Har gjort en bytte handel så det er vanskelig å si her å men ca 3000 for insug og eksos + en olje catch tank og noe annet småtteri Skal ta bilde av det så du kan se det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Kvifor er det liksom trakter inni innsugsmanifolden? Ser sjikkeli porr ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Det er vel for å gi en jevn strøm til alle 4 syl.? Hvis ikke så ville vil "turbulens" kanskje gjort at noen fikk mer enn andre, og hvis noen får mer enn andre, da blir det jo bare bråk og faenskap.... :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Her er et av mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Bilde Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Bilde Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg