Henrik Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Har du noen bilder under veis i prosjektet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av eksosen. Ting tar tid:o Håper ikke bildene blir alt for stor. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Og et til Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Bilde Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 bilder Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Bilde Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Bilde Snart ferdig nå:D Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Siste bilde Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Dette blir gromt ! Planlagt og kjøre med ørepropper kanskje ? :D Når blir bilen og se på veien/treff ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Morro saker...! Gleder meg til å se nok en grom turbo golf! Jeg tror ikke Sigdal treffet i vinter blir helt 'feil' :D :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Loppa Dette blir gromt ! Planlagt og kjøre med ørepropper kanskje ? :D Når blir bilen og se på veien/treff ? Tror ikke det skal blir så mye støy med turbo på. Kjørte kun med bakerste potten når g60 motoren stod i. Det bråket litt. Regner med at turboen demper en del. Vanskelig å si når jeg blir ferdig. Bilen har stått siden mars. Har blitt litt fart på sakene nå som jeg har kjøpt eget sveiseapp. Nå skal jeg se om jeg finner en plass til wastegaten, og sveise inn rør til den. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 hvorfor går du i to forgreninger på eksosen??? Ville det ikke være mye bedre og ikke minst lettere med å lage et 3" rakt eksosanlegg, med en potte bakerst?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 For en pysete turbo du har da :D :D :D Hva turbo er det forresten??? Skal du kjøre med Digifant-sprut eller tar du den helt ut med datasprut slik som store gutter gjør ? :op Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by MrHappy hvorfor går du i to forgreninger på eksosen??? Ville det ikke være mye bedre og ikke minst lettere med å lage et 3" rakt eksosanlegg, med en potte bakerst?? :) Det er for dårlig plass til et 3 " rør. Hadde tatt borti det meste. Måtte ihvertfall ha klemt det sammen litt. Det originale anlegget hadde to rør ned til to katalysatorer(en på hvert rør) som selvfølgelig ikke er der lenger. Gidder heller ikke å begynne å lage helt nytt eksosanlegg helt bak. Tror kanskje også at et 3" rør hadde blitt hengende litt langt ned. De to rørene har samme areal som et 3". Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo For en pysete turbo du har da :D :D :D Hva turbo er det forresten??? Skal du kjøre med Digifant-sprut eller tar du den helt ut med datasprut slik som store gutter gjør ? :op Trenger ikke å overdimensjonere turboen i fohold til resten av oppsettet. Har råder og stempler fra en ABY motor(tror jeg), og jeg tror ikke jeg skal prøve å ta ut mer en 300 hk med det. Det er en KKK. Det eneste som står på skiltet er " GT-2 MOTORSPORT". Litt usikker på data på den, men ihvertfall en k24/k26. Vi gutta kjører med datasprut :D :D :D Har en TEC 2 liggende. Mangler Map sensor, vanntemp og triggerhjul med sensor. Regner med det lar seg kjøpe. Noen som har forresten?? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg