Krishell Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hei, Har sett flere biler med opplegg som dette. noen som kan hjelpe til med litt info etc? Har lyst til å gjøre dette på bilen min mtp plassbesparelse etc. noen for å ulemper? og hvordan regner man ut dette? Hvordan få det best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Haha! Det der så EKSTREMT teit ut da;P Sorry, kan ikke svare på spm. ditt :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hmmm... du må jo da regne volumet til alle rør stykkene og legge det sammen... men jeg kan tenke meg at rør gjør noe fancy med lydbølger.... aner ikke hvordan det høres ut da... aldri sett noe sånt før... Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Ikke vanskelig å regne ut ihvertfall. Volumet av et rør har formelen 3,14 x radiusen x radiusen x lengden på røret. Så om du skal ha 30 liter og har rør på ø 10cm, blir det 30 liter / (3,14 x 0,5dm x 0,5dm) = 38,2 dm = 382 cm langt rør. (nesten 4 meter...) Ingen problem med vinklede rør, bare husk isåfall å måle lengden i midten av røret, ikke langs inner- eller ytterkant. (Eventuelt legg sammen ytterkantmål og innerkantmål og del på to for å få midtmålet.) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hva med å få begge portene inn i cupeen? hvordan vil det fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 så flat kasse på så mange liter? vurderte dette men turte ikke fordi jeg trodde det ville bli helt fucka pga høyden blir så lav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg