Pana Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Problemet med de skikkelige kameraene er jo størrelsen. Mye større sjanse for at du tar med et kompaktkamera over alt, enn et speilrefleks kamera. Derfor er kompaktkamera et bedre valg for mange. Det er sant Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Problemet med de skikkelige kameraene er jo størrelsen. Mye større sjanse for at du tar med et kompaktkamera over alt, enn et speilrefleks kamera. Derfor er kompaktkamera et bedre valg for mange. Valg?? Hva med å ha begge deler? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Litt stusselig og ta bilder av bilen med vinterdekk osv men.. :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvis han har mulighet for å bruke 'bulb' funksjon, så kan man ha laaaaaaaaaaaaang lukkertid. (så lenge man gidder å holde nede knappen på kameraet/fjernkontrollen) Man trenger ikke holde knappen nede når man har fjernkontroll. Et klikk for åpning og ett for lukking. Funker finfint. Til folk som vil lære mer om foto: http://snotpope.com/po/fotokompendie.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Man trenger ikke holde knappen nede når man har fjernkontroll. Et klikk for åpning og ett for lukking. Funker finfint. Til folk som vil lære mer om foto: http://snotpope.com/po/fotokompendie.pdf Kommer vel ann på fjernkontrollen man bruker. Fikk teste en som man måtte holde knappen nede på. Litt dumt, men virket til kr 99,- :) Canons orginale fjernkontroller har nok den funksjonen du sier :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Til 99,- tror jeg ikke man kan forvente allverden nei. Jeg har Canon RC-1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Til 99,- tror jeg ikke man kan forvente allverden nei. Jeg har Canon RC-1. Sant nok :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg