voktern Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 I ogmed at jeg ikke fikk noe svar på andre tråden min prøver jeg igjen. Jeg tok likesågodt og bare rippet sangen fra filmen da det ikke var noen som svarte i sted. hva heter sangen? http://home.no.net/lickern/web/snag.mp3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kul sang, ja hva heter'n? Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ah, den sangen her husker jeg fra dvdn, men ikke navnet. Står det ikke i rulleteksten? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voktern Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 de som har rippa filmen har ikke vært så spandable med rulletekst så, nei jeg aner faktisk ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voktern Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Da var navnet på artist og sang i boks. ahoys - 32 bars (exclusive) Flere sanger kan lastes ned her: http://www11.nrk.no/upunkt/urort/user/?id=2524 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 har dere navnet på flere av de sangene som spilles i filmen? Var en del god musikk i den filmen. mvh Volvo_sleeper Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Leter selv etter 1 sang som er brukt på et par gatebilfilmer.. mest brukt fra "stand`s" og gocartbanen der bilene står utstillt.... begynner me en slags fiolinspilling før ei dame etterhvert kommer å "nynner".. eller hva man skal kalle det... noen som skjønnerhvilken jeg mener ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 fet sang da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 I ogmed at jeg ikke fikk noe svar på andre tråden min prøver jeg igjen. Jeg tok likesågodt og bare rippet sangen fra filmen da det ikke var noen som svarte i sted. hva heter sangen? http://home.no.net/lickern/web/snag.mp3 Tekst fra Sangen jeg har fra låtskriveren: Ahoys eller bare Ahoy.. eller Ehffs.. uansett: Jeg produserer beats... rapper på både norsk og engelsk.. brått står jeg og synger og.. Representerer Mammoth prod. som i disse dager planlegger mixtape. Beaten på den nye låta jeg har lagt ut (32 bars) er lagd av tom blue! Album: Urørt Demo Year: 2004 Ahoys - 32 bars heter sangen ;) Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Noen som vet hva den sangen som er i bakgrunden når de vasker biler heter? 2005 DVD julitreffet... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 bare å legge ut navn på sanger fra gatebli filmen :D mange bra sanger der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 oyrein: funnet ut hva sangen het? har lett etter den selv en stund.. gatebil folka var og lite behjelpelige med og si hva sanger de hadde brukt når jeg sendte dem mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg