Gå til innhold

The Real Tribal coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lagt ut flere bilder av bilen nå på hjemmesiden min, og fått mer info om den... Spekulerer fælt på om jeg skal swappe bilen til VTi og få den godkjent med 160 hk.... :) Spesielt interessant er det når denne bilen nå allerede har swappet bakbremsene til VTi.... :) (skiver altså!!)

 

felger.jpg

Skivebremser fra VTi bak på "The Real Las Vegas coupe")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kor? :P

 

Skal vi bytte? 2 sett baklys mot panser??? Eller skal vi si 5 sett baklys??? He he....

 

honda_evostyle.jpg

 

Kan skaffe de jeg da... Må bare finne en fornuftig måte å frakte de til Norge på....ellers blir de kostendes flesk! Pr idag kan de skaffes for 5500,- + frakt internt i Norge.... Men skal se om jeg klarer å få det til for under 5000,- INKL frakt i Norge.... Men da skulle jeg egentlig hatt en knippe folk som er seriøst interessert i det, så man kan ta flest mulig pansere på en gang (fordele frakten opp hit på flest mulig!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P mot to sett kunne jeg gjort det :P

 

fant det selv for 300 euro hos http://www.showoffimports.nl , vet ikke hvor mye frakt og slik blir da men..

 

jeg sku gjærne hatt det panseret :P tror jeg skal prøve å skrape sammen noen deler i løpet av året så det hadde passa godt :P

 

men det som er på den vegas coupee`n har bad look? eller ser jeg feil :P på sveiset det eller?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P mot to sett kunne jeg gjort det :P

 

fant det selv for 300 euro hos http://www.showoffimports.nl , vet ikke hvor mye frakt og slik blir da men..

 

jeg sku gjærne hatt det panseret :P tror jeg skal prøve å skrape sammen noen deler i løpet av året så det hadde passa godt :P

 

men det som er på den vegas coupee`n har bad look? eller ser jeg feil :P på sveiset det eller?

 

 

"Böseblick'n" er sveiset ja... :)

Fikk nå svar fra min leverandør i "Das Grosse Ausland" at jeg klarer å skaffe panseret for 4200,- ferdig levert i Norge! Sa jeg skulle ha 5 stk jeg.... (trenger 2 selv ASAP) så da er det 3 "fritt vilt" tilgjengelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Böseblick'n" er sveiset ja... :)

Fikk nå svar fra min leverandør i "Das Grosse Ausland" at jeg klarer å skaffe panseret for 4200,- ferdig levert i Norge! Sa jeg skulle ha 5 stk jeg.... (trenger 2 selv ASAP) så da er det 3 "fritt vilt" tilgjengelig! :)

 

hold av ett til meg forløpig a.. hehe må skrape sammen no cash :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår