Gå til innhold

The Real Tribal coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nice bil ja! hadde du muligens kunne skaffa meg en rå civic til våren?:D

kompis av meg, geir arne sin (vi var å henta den igår, du husker kanskje bilen min (<-avartaren) var veldig nice, så tenkte jeg kanskje skulle slå til med en import civic til våren jeg også ;) Har du noe info om den grønne du hadde stående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice bil ja! hadde du muligens kunne skaffa meg en rå civic til våren?:D

kompis av meg, geir arne sin (vi var å henta den igår, du husker kanskje bilen min (<-avartaren) var veldig nice, så tenkte jeg kanskje skulle slå til med en import civic til våren jeg også ;) Har du noe info om den grønne du hadde stående?

 

 

Du veit hvor jeg bor så.... :)

Send meg en PM på tore@nippon.no....så dette slipper å bli en salgstråd. Eller ring...97413901.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder jo som sagt på å bygger meg (evighetsprosjekt????) en kuuul Civic coupe nå, men lurer egentlig på hva folk synes om dette prosjektet som jeg holder på å få fullført "i det store utland".... :)

 

03_96_vti_EJ6_01.jpg03_96_vti_EJ6_03.jpg

 

Dette er en "Civic coupe SI" - dvs VTi med B16A2, bygget om fra en EJ6 (105hk LSi). Den er lakkert den opp i blå pearl - og montert Lambokit....

 

Skal det gjøres noe mer med den? Eller skal jeg beholde den litt "clean" som den er nå?? Invendig har jeg bare byttet ut stolene til Prelude-stoler (rådeilige å sitte i - bra å se på...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Hold den slik, trenger ikke noe mer den der på utsiden:) Eller, kanskje en liten vinge

 

Edit: Og større enderør, men det har du sikkert planlagt

 

 

Hadde planlagt en "Mugen-look" bakpotte, de er litt kule og bråker ikke så fælt....veldig pene å se på! Og passer godt til de 160+ hk'ene som befinner seg under "huven" nå.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planlagt en "Mugen-look" bakpotte, de er litt kule og bråker ikke så fælt....veldig pene å se på! Og passer godt til de 160+ hk'ene som befinner seg under "huven" nå.... :P

'

Tore hvor blir du av????

Jeg prøver å ringe, ingen tar den, jeg sender mail men ingen svar.

Du forsvant liksom veldig fort etter jeg forskudds betalte felgene mine. Jeg har ingen sporings nr å gå etter... dette kan ta tid.

 

Vis ikke felga har komt før onsdag, da har det alså tatt nesten 10 dager så ..... :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår