Golfthedud Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Kjøpte i sommer ein 86 mod. GTI 16v som eg har store planer for. Den skal bygges om til turbo og ha 300 hk+. Dette skal bli ein gate/bane bil så den skal ikkje ha nåke annlegg. usj, liker ikkje vekt. kiddie Utvendig skal den få seg Audi håndtak, side blinelys fra golf 3 vil eg tru, transporter luftinntak i HF skjerm og takluke med tilt. Bredding hadde eg egentlig bestemt meg for å bruke G60 men etter å lest innpå forumet her, har det frista meg meir til å bredde i stål. Skal og gå for gode gamle 90 fangerene. På bakluka skal vindusvisker, spyler og lister fjernes. Intriøret: Golf 3 dash, G60 stoler i delskinn med sjølv sydd midt del i blå vist eg da ikkje går for heilskinn. Midtkonsoll med turbotrykk, volt og olje trykk. Understell: Justerbart senkesett, poly foringer, Brembo 305x28 settet foran, golf 4 kalippere bak. Motor skal som sagt trimmes til 300 hk+ med turbo. Kommer til å bruke samme oppsettet som ganske som mange har. Dvs. digifant innsprøytning. Stempler og innsug fra audi S2/RS2.+++ Litt bilder av ting og tang eg har kjøpt og gjort med bilen så langt. Sånn såg den ut når eg kjøpte den Litt deler Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Stillige Bremser og foringer :cocain: Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Dette kan bli rått! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jupp, og feriepengane mine blei fort tom da ja :crazysant Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 kosta for bremsene da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ga 5000 for dei. Kjøpte dei av Skillz2k som svarte på ein post rett oppi her. Ser dei selger dette hos Volksport til 6490 http://www.volksport.no/brembo.htm Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ting går desverre litt for seint her. Litt av grunner er vel at eg har vert litt sjuk og temperaturen inne på verkstedet eg bruker er nesten lika lav som ute Men uansett. Har fått bestilt litt deler som fjørbeinstag foran, bak og eit støtte stag nede på forstillinga. Har og bestilt Kort styring. Delene kjem forhåpentligvis i neste veke. Skal ta litt bilder da og legge ut. På bilen har eg såvidt begynt å fjerne intriøret og ein del støydempingsmatter:) Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg