STROSEK 911 Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Tjenare!! Er ny her inne, og prøver å få lagt inn et bilde på prof. min... Mulig jeg er på bærtur, men dette skjønte jeg ikke filla av! Hvis noen kunne hjelpe meg hadde det vært flott! Tror ikke bildet av bilen min vil skuffe noen.....;0) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Det er nederst, der det står "avatar". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by STROSEK 911 Tror ikke bildet av bilen min vil skuffe noen.....;0) vel...den ligner ikke på bilene i Fast & the furious...så hvem vet...:) er det en cab eller er det targa? (vanskelig å se ..) hilsen // nisextifirecarrerato aka 964c2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by STROSEK 911 Tror ikke bildet av bilen min vil skuffe noen.....;0) Lekker bil...:cool: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Pen bil ! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Les her... http://www.bilforumet.net/misc.php?s=&action=faq For å legge bildet i signaturen, så må du skrive inn følgende: (img)adresse til bildet(/img) og bytt ut ( ) med [ ] Hvis du skal bruke det bildet der må du lage det en del mindre først. Kul bil foresten ;) Bedre avatar: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Bilen er en 91`964 C2 Original Strosek Wide Edition+++ Selvfølgelig Cabriolet (som vinterbilen min også..). Takk for komplimentene forresten :D Gleder meg til Ikea 29/5! Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg