Gå til innhold

Turbo kits

Ranger emnet


Turbo_FB

Anbefalte innlegg

Nå er det doble filtere under der, filter på ISV, RS-utløp, 65 mm reimhjul, SNS-chip, 50 mm dumpventil, polert toppdeksel og dynamo + vått NX system... Er det jeg kommer på i farten... Ganske rotete der om dagen, og mere "bling" ligger på vent;)

Bilde(21)q.jpg

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

g60 racing, det er korrekt det. Hvis du vil bygge om til vr6 (fra g60, 1.8 16v eller 2.0 16v) må du ha hele forstillingen, hele bakstillingen og (selvfølgelig) en komplett motor m/ ledningsnett.

 

Det som er litt kos er at det er akkurat samme forstilling og bakstilling på golf vr6, så hvis du kan leve uten den ekstra 0.1 literen, kan du bare kjøpe en billig golf fra tyskland og slakte den for delene. VR6 på 1-2-3 og kun 10000 i deler :)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corrado g60 er 1690 mm bred

Corrado VR6 er 1796 mm bred

 

Dette er da 10cm forskjell

 

Men det er kun skjermene som er bredere på VR6'en. Motorrommet er like stort mener jeg. Du får plass til en VR6 motor i en 1989 Corrado G60 væffal. No prob. Er kun forstillinga som er bredere, og da er også skjermene bredere for å få plass til hjula. Så visst du skal bygge om en 1989 Corrado g60 til VR6 anbefales det vel å få med skjermene framme. Både for godkjenningen sin del og for komforten og kjøregleden :)

 

Sjekk selv, en 1989 Corrado ombygd til VR6. : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=806242

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 cm er vel... |-------------------| så mye på hver side. Hvis du ikke skal kjøpe deg nye felger (husk, du må kjøpe nye felger med ny forstilling. 5x100mm istedenfor 4-bolters oppsett), går det vel helt ok, siden det er god plass under skjermene. Dessuten tror jeg jeg heller ville breddet de originale skjermene enn å kjøpe nye. Koster vel omtrent like mye, og ser mye bedre ut.

 

Jeg kjører 20mm spacere bak på 205/35/17 hjul, og de kunne godt vært lengre ut enda.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 cm er vel... |-------------------| så mye på hver side. Hvis du ikke skal kjøpe deg nye felger (husk, du må kjøpe nye felger med ny forstilling. 5x100mm istedenfor 4-bolters oppsett), går det vel helt ok, siden det er god plass under skjermene. Dessuten tror jeg jeg heller ville breddet de originale skjermene enn å kjøpe nye. Koster vel omtrent like mye, og ser mye bedre ut.

 

Jeg kjører 20mm spacere bak på 205/35/17 hjul, og de kunne godt vært lengre ut enda.

 

Så er ikke bare meg som kjører 17 her ass, har 205/40/17 jeg...

spørs hva som blir riktig med tanke på spedometer da... tenkte på og gå opp til 215 da jeg skal bytte dekk egentlig...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår