as racing Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har noen peiling på hvorfor turboen min blir noe helt forj..... rødglødende på en liten tur med pen kjøring (forholdsvis)??? Kjører med en mitsubishi 15g turbo på en volvo med ca 1 bars trykk!! damndamn Siter Volvo V70 2.0T 01 mod. Familiebil Volvo 240 Turbo 84 mod. Prosjekt BMW X3 2.0D 06 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordSnick Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 oljetilførselen er tett eller så renner ikke bra nok tilbake i bånn Siter 91' Cosworth 4x4 og 50% eier av en 74 consul coupe X 86 Escort Xr3i X 90' Sierra 2i CL(X) (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Sjekk tenning og blandingsforhold. Er faktisk ikke så mye som skal til før turbon blir varm. Kan ofte vere nok å bytte plugger. Jeg kjører aldri med noe annet enn orginale plugger. Hva slags motor er det? I 240? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
as racing Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er en b21et grp a, har hatt problemer med blandingen før (styretrykksregulator). Skal sjekke tenning å skifte plugger!! Siter Volvo V70 2.0T 01 mod. Familiebil Volvo 240 Turbo 84 mod. Prosjekt BMW X3 2.0D 06 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Har ikke så mye peil på dette men lurer på no: Kan en grunn til rødglødende turbo være at turboen er slitt og har for mye motstand (turbinen ruller dårlig), slik at baktrykket blir stort og turboen derfor blir veldig varm? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fed Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Har ikke så mye peil på dette men lurer på no: Kan en grunn til rødglødende turbo være at turboen er slitt og har for mye motstand (turbinen ruller dårlig)' date=' slik at baktrykket blir stort og turboen derfor blir veldig varm?[/quote'] X-1R MCR er gull for turboen din. Senker oljetemperatur og reduserer, evt eliminerer problemer med slitte komponenter. Vi kjører tilbud frem t.o.m. i morgen. Det kan du se HER Siter X-1R send e-post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.