Gå til innhold

17" 4x100/4x114,3 og 14" BMW alu med piggfri

Ranger emnet


DiNGo

Anbefalte innlegg

17" med to botsirkler selges for 1500 kr grunnet noe slitte dekk bak, og forskjellig dekkmønster foran. ene felgen har fått en liten sprekk, men lekker ikke. Innpresset er ET45 ..de bygger godt innover i bilen. For mye for Opel Manta. Er bare å få en sveiser til å feie over den for å være sikker. Uten deksler. Noen stensprut langs kantene på noen av de. men ellers fine.

bandit_pic002w.jpg

bandit_pic003w.jpg

bandit_pic004w.jpg

 

17_4x100-4x114.3_pic1.jpg

felgene har no småhakk, men ikke alle er like mye på. bilde får det til å se værre ut en det er.

 

17_4x100-4x114.3_pic2.jpg

sprekken.. er ikke no stort no som du ser. jeg ville tetta med no aluminium sveis. etter man har retta ut litt.

 

17_4x100-4x114.3_pic3.jpg

her ser du hvor mye som er bøyd. felgen ble påmontert et dekk etter den ble bulka, og avbalansert og det var ikke no kast i den. er bare å rette ut og feie over sprekken med no sveis.. den lekker ikke heller.

 

BMW 14"(tror jeg) aluminium med piggfri vinterdekk brukt ca 2 sesonger. 4x100.. disse har sittet på E30. Selges for 1000 lapp. Ikke mindre..

fuego_v014_pic002w.jpg

 

ATS felger.. 16"x7" uten dekk. 4x100. inpresset skal vel være rundt ET45 ellerno. de skal passe opel bra. gi bud

4x100_16_pic1.jpg

4x100_16_pic2.jpg

 

Originale toyota corolla dx 1983 stålfelger 13" 4x100 ET45. ikke pene. men splitter nye piggdekk som er kun brukt i tre dager. betalte 1700 for dekka og det var fordi jeg hjalp til å bytte på bilen. selges 1000 kr for settet.

 

PS! jeg kan gjerne bytte hvilke som helst mot noen 4x100 16" med innpress ET45 eller mindre.. originalt skal det være ET49 på manta men det er jo originalfelger. Vil gjerne ha kant.. no sånt som Jonaldo solgte nettop.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår