Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Åssen blir det å dekke til de røde feltene og la lykta ligge ute i sola ei god stund? Vil ikke da den oransje fargen blekne bort og etterlate hvitfarge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 har hørt at det skal gå å legge blinkelysglass i bremsevæske for det fjerner fargen. Noen som har prøvd dette? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Vil tro at ved solmetoden vil man måtte vente svært lenge. Og det med bremsevæske har jeg liten tro på. Jeg har ikke selv prøvd det, men selveplastikken blinklyset er laget av, er farget oransje. Det er ikke lakk som er lagt på klar plast. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 det er noen som går å bleike med kjemikalier, blinklys på 240 foran går iaffal med one-shot, resultatet er så som så kanskje, funker vel best på de med farga på innsia av glasset. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 ...Jeg har ikke selv prøvd det, men selveplastikken blinklyset er laget av, er farget oransje. Det er ikke lakk som er lagt på klar plast. Hmm se på dette bildet f.eks. sammenlign blinklysene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Tror det er bare limt på. Japanske biler har iallfall tendens til å falme veldig... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Tror det er bare limt på. Japanske biler har iallfall tendens til å falme veldig... Limt? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hmm. for og ta min egen bil. Der er blink lysene i front lyktene et eget glass. Men lykta er jo limt så det går ikke og plukke den ifra hverandre. F... baklytene mine er fete nok. farget glass innerst med klart glass uten for. Med mellom rom i mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Så lenge plastikken ikke er støpt i rød/ornage farge så kan du fjerne malingen. Men hva som egentlig lønner seg er ikke helt avklart. må nesten bare prøve deg fram. Eiriksmil. Er fargen seriøst limt på? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Tror de limer på noe farge-film, som etter hvert smelter litt, og går i ett med lykten. Noen gjør iallfall det, tror jeg.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg