Gå til innhold

Voksende forum med strax 500 medlemmer..

Ranger emnet


Ratata

Anbefalte innlegg

Ja det må jeg si! Et overaskende godt forum å bruke, med veldig rask økning på bemanning!! :)

En liten ting som slår meg, er om dere har igjen noe for å gjøre denne jobben? Det er jo ikke engang reklame her!?!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Ja det må jeg si! Et overaskende godt forum å bruke, med veldig rask økning på bemanning!! :)

En liten ting som slår meg, er om dere har igjen noe for å gjøre denne jobben? Det er jo ikke engang reklame her!?!

 

Nope...ikke en dritt..i hvertfall ikke med tanke på dollars i lomma..

ikke det som var baktanken med dette heller..

Det hele startet med at vi syntes det manglet et stort forum for alle mulige biler m.m

Derfor gikk i i gang med å lage det...noe som var kjedelig...er jo tross alt noen forum her :)

men det er jo morro her nå... har fått et bedre innsyn i bilmiljøene her og der i norge....møtt masse folk og fått en hel del nye venner... bare det er halve morroa.

Gøy å se at det strømmer inn nye medlemmer hver dag...det var akkurat det vi håpet på at skulle skje....at dette skal bli et forum for alle autofile og ikke bare for et spess merke.

derfor har vi alt her. så alle kan få rede på det meste uten å hoppe fra klubbside til klubbside for og spørre om ting etc.

 

liker du idè'n og synes forumet er flott står det til salgs for 100.000.000,- nkr

eller en kasse øl og en kebab middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon og Marius !

 

Jeg er så enig med dere alle sammen ! Og det er kjempe stor at "vi" har kommet så langt med forumet. Ja, jeg vil bruk vi, alle som er her og bruker dette, og er med å lage dette til det er IDAG! :D Jeg har truffet mange av dere, og så sinnsykt morro vi har hatt dem sammen også. Det er både bilder, biler, filmer, fart og morro som er hovedtemaen vår!!

 

500, ja, det blir bare flere og flere......La oss sett målene enda høyere!!

 

Stå på ALLE sammen! Marius og Håkon, igjen, takk for et så bra tiltak, lenge leve Bilforumet.net !!

 

-- gormie

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra dere liker prioriteringa på 'fritiden' vår ;)

hehe!

 

Forumet er godt det! Vokser og vokser, gleder meg til det er flere 1000 medlemmer, det er da det virkelig begynner å ta av. Dette er jo mulig, er jo MASSE bil interiserte her i Norge, flere enn 500 værtfall. Skal prøve å få ordnet med noe bilforumet.net t shirts som man kan bruke på happenings for de som vil det:)

 

keep posting ;)

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Det er bra dere liker prioriteringa på 'fritiden' vår ;)

hehe!

 

Forumet er godt det! Vokser og vokser, gleder meg til det er flere 1000 medlemmer, det er da det virkelig begynner å ta av. Dette er jo mulig, er jo MASSE bil interiserte her i Norge, flere enn 500 værtfall. Skal prøve å få ordnet med noe bilforumet.net t shirts som man kan bruke på happenings for de som vil det:)

 

keep posting ;)

 

Marius

 

Mener du at Era & jeg skal bytte ut de fine T-skjortene våres med de der?? Tja.....

 

Bare en liten off-topic her.....

post-27-13804850200211_thumb.jpg

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår