Xtreme220 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hvor stort er bagasjerommet på en C4 sedan? får jeg plass til barnevogna? og hvordan åpnes det? løfter man opp bak/ryggelys/skilt etc.. ? Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hvor stort er bagasjerommet på en C4 sedan? får jeg plass til barnevogna?og hvordan åpnes det? løfter man opp bak/ryggelys/skilt etc.. ? Bagasjerommet er stort. Normal bredde, veldig langt frem til seteryggen men ikke så dypt. Stephjulet er nedfellt i bunnen av bagasjerommet, og selve dørken har to forskjellige høyder med en forskjell på ca 5 cm. Om du får plass til barnevogna? Prøv! Lokket åpnes ved å trykke inne knappen som sitter innfelt i høyre ryggelys;) Bakpartiet ned til støtfangeren henger fast i lokket, dette i en bredde lik bredden på selve lokket, altså skilt og det meste av lyktene følger med lokket opp når det åpnes. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Barnevogn går i hos meg iallfall, sammen med en liten sub! Men du bør jo prøve selv med den du har da, så du ikke går på en smell. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Fikk fint ned en barnevogn jeg også. Men bilen blir fort for liten når du skal ha med noen akebrett og oppakning i tillegg.... Min erfaring.. kjøpte derfor avant. Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hmm.. har en C4 avant, og er ikke akkurat imponert over bagasjerommet.. Vel, får vel bare se om jeg finner en sedan å kikke i. Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg