Gå til innhold

Angeleyes spørsmål

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

har samme type selv, men har hatt en type med blåere "ring" før. der var de små pærene som danna selve ringen blå. vet ikke hva slike pærer heter, men det er sånne små jævler med flat glass-sokkel. gikk an å plukke de ut og bytte på gamle-typen (blå) men er limt fast på FK sine, så kan bli litt knot om jeg ikke tar veldig feil.

 

edit: er den blå varianten jeg har som avatar forresten. var heller ikke like mange pærer til å lyse opp ringen der, som i den med "gult" lys.

[ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo

[x]-87 Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye gav du for de lyktene? De var dritstilige :) Får man bilen godkjent med de i samme slengen også?

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye gav du for de lyktene? De var dritstilige :) Får man bilen godkjent med de i samme slengen også?

 

Lykter må ikke godkjennes. Er de E-merket er det bare å sette dem på (så lenge de er laget for din type bil, selvfølgelig)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjøpte brukt av en kar her hadde helt blå pærer, men når de lyste var de helt hvite.. Akkurat som det skal være! :)

Og der var det sånne glass pærer med flat glass sokkel som noen nevnte her...

 

Mener å huske han kar'n hadde kjøpt de på autospar.

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår