pIMp Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Bilen min blir kanskje ferdig til lørdag, er det noen veldig snille sjeler her inne som ville lånt vekk hjula til utstilling av bilen? 4*114.3 Send meg gjerne en PM :) :) :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Jeg har et sett du kan få låne hvis jeg får mulighet til å ta de av før helgen. Regner med at de er hele. Kan gi deg nærmere beskjed mot helgen hvis du ønsker det. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Det hadde vær gull!! Det blir bare snakk om å bruke de på utstillinga. Kan godt skru de av og på der vis du tar de med? eller så kan jeg komme til deg? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Jeg regner med at jeg skal bort dit så jeg kan ta de med. Jeg skal snakke med verkstedet hvor bilen står i morgen og få avklart hvordan det blir med den, og om jeg kan skru av hjulene, så gir jeg deg nærmere beskjed. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Jeg har sånne "flotte" originale Starion felger på lur.. Du kan få låne dem om du henter dem:) MEn du har neppe lyst på dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Det ser ikke ut til at jeg får skrudd av hjulene før helgen alikevel desverre... :( Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Kan låne 4 originale stålfelger til mazda 626..:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg