Hassa Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er dårlig aktivitet på 3000gt forumet, så får inn litt liv her igjen.. Noen som har noen bilder av pene/fete 3000gter/Dodge stealth her? fant denne linken her nå http://www.hawaii3s.com/memberpage.htm ,synes spesielt "Gus 91 dodge stealth" var spesiell og strøken, selvom alle var sinnsykt strøkne og pene. Noen fler som har bilder????Sleng de ut! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 har et fint bilde har av en fin 3000GT jeg har kjørt en del... er min bror sin.. (an e t salgs ;)) jeg har F.eks vært på rudskogen me den to ganger (begge treffan i fjor) noen som så an der?? hehe... kommer me flere bilder etterhvert.. noen andre som har fine bilder av disse bilane?? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 har et fint bilde har av en fin 3000GT jeg har kjørt en del... er min bror sin.. (an e t salgs ;)) jeg har F.eks vært på rudskogen me den to ganger (begge treffan i fjor) noen som så an der?? hehe... kommer me flere bilder etterhvert.. noen andre som har fine bilder av disse bilane?? Pen den! Mye skal han ha for den da? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Blown her på forumet har jo en meget pen Stealth med 1999 Mitsu 3000GT front. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=85218&page=1&pp=15 Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Pen den! Mye skal han ha for den da? husker ikke prisen , men kan skaffe , om du er interesert... :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blown Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Pen den! Mye skal han ha for den da? Jeg vet også av en 94' 3000gt VR4 til salgs her i Trøndelag hvis du er på utkikk. Godkjent av Biltilsynet før jul, klar til fortolling og registrering! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZmaniac Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hmmmm Bilder ja ... Vel jeg vet ihvertfall om ett ... happyhappy http://www.3si.org/forum/attachment.php?attachmentid=51679 yodude TAZmaniac Siter Who`s The King ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Noen av den sorte som er til salgs: En rød Spider: Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 den nederste må være norges mest over prisa bil!har stått til salgs for 499.000 kr i 1 år snart, han bør vel tenke på å sette ned prisen litt.. selvom det ikke er flere enn ca. 1300stk produserte(står 800 i annonsen men det vet jeg er feil) får importert en spider med hvite norske skilter fra usa til 225k. Den har gått kortere, og full service hefte og 1 år nyere. blown; mye skal han ha for den da? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blown Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 blown; mye skal han ha for den da? Ser ut som han vil ha 150 lapper for den: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=942141 Det jeg har sett av bilen ser VELDIG bra ut - meget velholdt og aldri kjørt over standard boost! Har aldri vært registrert på norske skilter, og ble tatt til Norge for et år eller to siden såvidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anfinn skaar Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hei Vedr spørsmålene dine så har jeg sendt deg en mail Jeg har importert en gto fra japan og den er registrert i Bergen Vedr de som mener at japan mod (gto)er helt identisk som GT er ikke dette rett Her finns mer effekt samt mere styling mao verdt og importere mvh anfinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg