einsereier Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hei. noen her som kan sette opp en liste over hva jeg trenger av deler (komplett) for å bygge om fra 1.3 forgasser til 1.8 gti? tenker da motor og motorstyring - bremser og lignende. hilsen en med litt vår planer. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 en komplett delebil er å foretrekke da du trenger (for å få ting godkjent) -komplett forstilling med bremser,stabstag -bakstilling med avlastningsventil,stabstag og bremser -tank fra GTI -motorfeste fra GTI (må sveises inn i rammevangen din da 1.3 har annet feste) -motor,ledningsnett osv Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hehe, jeg har ledningsnett til en billig penge... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 da kan jeg jo heller bare kjøpe en orginal gti istedet, vill jo nesten bare være karossen som ikke skall byttes:) trur jeg får vurdere saken litt mer , er jo ikke sikkert jeg gidder å godkjenne med en gang heller så vi får se. takk for svar Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe, kjør originalt som meg ;) Vi kan lage kø sammen med golfene våre ;). Hva du enn gjør så ikke bytt ut denne 79`modellen, bare 3 år til veteranstatus :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 veteran bil har jeg om 6 mnd min lille blå polo 1 76 mod Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 få inn 1,3l med gassere, eller ta en NZ motor fra Polo 89 mod og nyere, hiv i en kam, luftfilter og eksos, og du har ca 80 hk, da blir bilen ingen sinke! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 *blir grise parkert av en 1.8gti m/kam, eksos og filter da* Så sinke blir den... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg