oter11 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 har nå to nye prosjekter på gang. startet på en bmw 635csi(monogram)og en 1937 chevy early modified. har ikke kommet så langt enda,begge disse settene er gamle,og passformen deretter:( noen bilder: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 den chevy`n så fin ut..skal den være orginale eller blir det en "hot rod"? Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 den chevy`n så fin ut..skal den være orginale eller blir det en "hot rod"? det er en løpsbil,er ikke sikker på hva de kaller dem,det er vel omtrent det samme som sprint car,de kjører på en rundbane som er laget av grus,det går rimelig fort. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 grom...sleng på med bilder! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er det der 635 fra monogram?...Driver akuratt med det samma sett nå. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er det der 635 fra monogram?...Driver akuratt med det samma sett nå. stemmer det,som det står i 1. posten :hello: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hehe..Leste vist ikke nøye nok jeg. Ser du har sprakla litt på bmw`n, åssen sparkel bruker du? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hehe..Leste vist ikke nøye nok jeg. Ser du har sprakla litt på bmw`n, åssen sparkel bruker du? bruker tamiya putty,basic type.virker fint den,men lønner seg at det tørker en stund,hvis ikke så blir plasten som tyggegummi. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 da var 37 chevy ferdig: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ble feet den! hvilken lakk bruker du? Sprayer eller pensler du? Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 denne ble lakket med gunze sangyo mr.color bruker ellers tamiya,duplicolor og biltema lakk. til airbrush sprøyta så bruker jeg,tamiya,revell,molakkfinishers,testors Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex^^ Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 oter11: den bmw'en din...eg har samme men eg hadde ett problem med motoren, på tegningen var eksosen på feil side i forhold til motoren eg fikk med her er min tror eg må begynne bygge på den igjen!:)[/img] Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg