tinntinn Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Har montert på nye kromlykter, men når jeg slår på lysa er det ikke som før. bare ene parklyse lyser..og det bytter på verandre ..kobla rett vil jeg tro! og det andre langlyse slår seg av når jeg slår på langlysa! :mad: noen andre som har opplevd det her , eller vet hva som er feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 fullt lys releet ditt..:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 fullt lys releet ditt..:) hæ? tok ikke den jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Har du måttet koble om noe så er det helt garantert feilkobling. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 det skal ikke være feil... for vi tok bare å skifta over derre "klippsa". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 det skal ikke være feil... for vi tok bare å skifta over derre "klippsa". Prøv og skift 1 pære eller 2 du! :well Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 :fingers: fannt ut av problemet pølsa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 :fingers: fannt ut av problemet pølsa hva var problemet? Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 noe feilkopling:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg