andeey Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hvordan lufter jeg og må jeg lufte etter jeg tar opp innsprøytnings dysene på poloen? Er også takknemlig om noen har tips til hva som kan væe galt hvis den er tungstartet når den er kald Har skiftet glødeplugger, og det ble litt bedre, men fortsatt noe galt, Snap drive mente diesel pumpa var gåen fordi at etter de hadde luftet, såg de litt bobler i diesel slangen, andre sier dette er tull... TIPS MOTTAS MED TAKK!!!! VW Polo 1,4 DIESEL 1991 modell, kjørt 136K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 i teorien skulle det vel gå uten å lufte siden dysene står etter pumpa. kan se luft i diesel rørene på min også, men det er en golf da. prøvd å måle batteriet ditt at det er i tipp topp stand? om det har lav start effekt, så kan det være det. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeey Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 ok, ja har skiftet batteri nylig, men skal sjekke spenningen ut til pluggene imorgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg