240ft Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Første mann til mølla... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 m'm Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopiah Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 det er nå ikke store forskjellen fra eiker da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Bare det at det er stempla volvo på felgen og at kjennere skjønner at her er det ikkeno kopi som alle andre har så holder egentlig det for meg!:D Er egentlig jævla få som har ORIGINALE Volvo Polaris felger. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 JEG HAR ORIGINALE POLARISFELGER! :P hehehe Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Å jeg kommer fra Stange!;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 det var en spøk, jeg har originale felger, men har det så mye å si om det står volvo eller ingenting, sålenge felgene er pene? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har litt å si.. hehe Men så er jeg en Østliner da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Feil side av Mjøsabrua da gitt, neida..hehe. Men jo faktisk...når det finnes xxxxx antall par som det står eiker på så er det faktisk litt kult å ha noen som det står volvo på..bare for å ha det!:D Men nå drar vi oss O.T. igjen..ikkebra..back to topic! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Alltid likt Polaris felgen, er no annet med de enn Eiker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Alltid likt Polaris felgen, er no annet med de enn Eiker! Hadde ikke du ett sett med Eiker tidligere? Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Solgte de før jeg brukte de selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Solgte de før jeg brukte de selv ;) Jeg har en følelse at det er de jeg har på vinterhjula mine! Jeg kjøpte 5stk hjul av en kar i våres,som man ikke kunne se var brukt! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg