remiandre Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 snakk om at det her kun var for morro skyld da. men gøy skal vi ihvertfall ikke ha det, kunne vært farlig det.. må jo være seriøs med alt man foretar seg : ) ja hadde sikkert fått skrapt sammen 10-15 tusen til en turbo, men det her var jo for morro skyld og kosta noen hundre lapper. og ja, man får sikkert biler med turbo til priser under hva en crx koster, men hva har det her med det å gjøre i det hele tatt?????????????+ flame kittet jeg har (ikke montert enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 snakk om at det her kun var for morro skyld da. men gøy skal vi ihvertfall ikke ha det, kunne vært farlig det.. må jo være seriøs med alt man foretar seg : ) ja hadde sikkert fått skrapt sammen 10-15 tusen til en turbo, men det her var jo for morro skyld og kosta noen hundre lapper. og ja, man får sikkert biler med turbo til priser under hva en crx koster, men hva har det her med det å gjøre i det hele tatt?????????????+ flame kittet jeg har (ikke ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 snakk om at det her kun var for morro skyld da. men gøy skal vi ihvertfall ikke ha det, kunne vært farlig det.. må jo være seriøs med alt man foretar seg : ) ja hadde sikkert fått skrapt sammen 10-15 tusen til en turbo, men det her var jo for morro skyld og kosta noen hundre lapper. og ja, man får sikkert biler med turbo til priser under hva en crx koster, men hva har det her med det å gjøre i det hele tatt?????????????+ flame kittet jeg har (ikke montert enda) bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 fortsettelse fra over... man ikke på veien, ihvertfall ikke for mitt vedkommende, er kun for show morroa sin skyld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 jeg hadde sikkert ikke montert en "fake" dump ventil om det var snakk om for en bil til 300.000 heller, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 sitter vel rundt 150 hk ++ på den lille bilen så det kan bli litt artig det Om jeg husker rett har du fortsatt en D16A9 med ~128-132 BHP originalt. Jeg er svært nyskjerrig på hvordan du fant minimum 18 hester ekstra? Dynopapiret hadde også vært interressant å se for å se hvordan effekt- og momentkurven ser ut. Kanskje du enda har ett eller flere N/A-tuning triks du kan lære bort før du går "FI"-veien? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Om jeg husker rett har du fortsatt en D16A9 med ~128-132 BHP originalt. Jeg er svært nyskjerrig på hvordan du fant minimum 18 hester ekstra? Dynopapiret hadde også vært interressant å se for å se hvordan effekt- og momentkurven ser ut. Kanskje du enda har ett eller flere N/A-tuning triks du kan lære bort før du går "FI"-veien? Ice, dump og flamekitt = 18 hester ++ :lol Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Tror aldri jeg har sett noen som har klart 11 poster på rad før... Det er ihvertfall en rekord tror jeg. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ja ja ja, har jeg sagt at den fake dump greia ga noe effekt?????????????? har jeg også sagt at den flame greia gir noe effekt?????? hvor får dere det fra????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 18 hester extra???? hvis du ser på side 1 i detta forumet, så skriver jeg at dette kittet gir IKKE ekstra effekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Artig topic. *hente popcorn* Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 harry?? vet du hva harry er?? trur ikke det. men da burde du se litt på den skraphaugen du kjører i. (bilde, profilen) det er HARRY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 den var sitert til: 850 t6r Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 blir ikke noe mer effekt, kun for lydens skyld. hadde vært litt artig å prøvd det. sitter vel rundt 150 hk ++ på den lille bilen så det kan bli litt artig det, har også bestilt flame kit hos looney : ) Hei Remi gutt, det STÅR faktisk skrevet 150 hk ++ på første side i denne tråden... ;) Men ettersom du alltid har sagt 120-30 til meg regner jeg med du bare skrev feil :) Slapp off :popcorn Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 det sitter faktisk 150 ++ på den, men jeg sa vel aldri at det var med noe effekt hjelp fra dump eller flame kittet??????????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg