pettergutt Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Er kompressorene fra Biltema noe tess? Jeg har sett litt på den nest største de har der. 5-6000,- tror jeg den koster. Skal hovedsaklig kjøpe den pga. lakkering, men skal bruke den til mye annet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Kjøp noe annet. Dem fungerer bra. Men er elendig levetid på dem. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe-kid Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 sjekk her først. http://www.moeco.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Kjøp noe annet. Dem fungerer bra. Men er elendig levetid på dem. Hva er det som ryker på dem? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er akkurat samme kompressor(de litt større) på biltema som det er på Eik senteret. bare klistremerke som er annerledes Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hva er det som ryker på dem? Motoren "10 tegn" Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg vet av erfaring at Kompressorer fra biltema funker lenge..... omtrent like lenge som du har levd nsr.... Men kjøp størst mulig...... den får du mest glede av..... kiddie Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Personlig har jeg ikke hatt en. Det var en ansatt på biltema (sandes) som sa det. Bead-lock Du har nok kjøpt, i den tiden dem laget alt i massiv stål. Skulle ønske den tiden kom tilbake :) Mesteparten av kvalitets-vektøy er "gammelt" verktøy. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg har den nest største fra biltema.. funker greit foreløpig.. Kjøpte den blå trykkluftslangen demmes, den var ikke rikti så lett å ha med å gjøre, når det er kaldt blir den helt umulig og rulle\kveile sammen.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 JEg og har en kompressor fra biltema.. Den fungerer helt fint enda :) Ingen fare.. Men om noen år veit jeg ikke! Håper den lever da og.. :lol Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg har den nest største fra biltema.. funker greit foreløpig.. Kjøpte den blå trykkluftslangen demmes, den var ikke rikti så lett å ha med å gjøre, når det er kaldt blir den helt umulig og rulle\kveile sammen.. Det er vel denne jeg tenker på å kjøpe. Har du prøvd den til lakkering? Jeg har den minste typen nå, er ikke biltema men helt lik og er på 6-7 liter. Den røk det en ventil på etter to timers kontinuerlig bruk i forbindelse med lakkering. Den går jo hele tiden fordi tanken og alt er så lite, så den blir veldig varm....hehe Samme problemet oppstår når jeg bruker den i forbindelse med snømaskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er vel denne jeg tenker på å kjøpe. Har du prøvd den til lakkering? Jeg har den minste typen nå, er ikke biltema men helt lik og er på 6-7 liter. Den røk det en ventil på etter to timers kontinuerlig bruk i forbindelse med lakkering. Den går jo hele tiden fordi tanken og alt er så lite, så den blir veldig varm....hehe Samme problemet oppstår når jeg bruker den i forbindelse med snømaskin Jeg har brukt den til lakkering, men ikke over så veldi lang tid.. Mener jeg leste et sted at den ikke var beregna for kontinuerlig drift.. elno Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 da lurer jeg på hva som er beregna for det, for jeg har ikke sett noen annen kompressor som har noen bedre spesifikasjoner......bare høyere pris. Hva bruker dere andre her som lakkompressor? Eventuelt proffe lakkerere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeeg har brukt en liten 24l.. Funker fint den, men den går hele tiden mens man sprøyter! Men Med de litt større vil jeg ikke tro d er noen fare! Man bør ha en som levere ca 280l/min! Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jobba på Skoda i arbeidsuke. Kompressoren der, tja, kosta vel rundt en 100.000 tipper jeg, og holder vel en stund. Samme som de virkelige proffe lakkerne bruker... De er store. Ikke noe Biltema skrap der nei! :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg