Gå til innhold

Råere lyd for en billig penge? :D

Ranger emnet


King-Nothing

Anbefalte innlegg

Jeg kunne godt tenkt meg litt råere lyd i bilen min. Alt er originalt i dag, og det var da eksosen jeg hadde tenkt å gjøre noe med. Hadde en gang en Golf 1 med enkelt eksosrør (70-80hk). Kjøpte en hale som jeg bare satte på utsiden av den originale bakdelen og det hjalp faktisk litt. :D

 

Bilen jeg har nå har jo 140hk, og dobble potter bak, så her må det vel gå ann å få litt vassere lyd? Noen som har noen anbefalinger? Kjøpe to nye haler, nytt luftfilter? Har ikke tenkt til å bruke mye penger på dette, så er ikke aktuelt å bytte hele eksosanlegget f.eks

 

Takker på fohånd for svar! :D

Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å kjøpe effektanlegg med engang da!!!? Mye kulere det enn å jukse med endehale. Da blir det kulere lyd samt at bilen blir litt mer 'Proff'

 

Kryr vel ikke akkurat av ferdiganlegg til 626 stv... Kjøp en loffgrill med flens.

Kjører med RActive potte sjøl, fungerer langt bedre enn billigpottene. Høres ikke ut som motorsag i blikkboks, slik som mange andre.

http://www.carxpressions.com/exterior/ractive_mufflers.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filter lager ikke noe spess mer grom lyd.

Så da må jeg annbefale et nytt enderør........

 

Eh..... Jo det blir en god del tøffere lyd med konfilter.

 

King-Nothing:

Du må nok få deg en ny bakpotte.

Mindre potte = mindre lyddemping.

De på mobilsentrum funker sikkert greit, og er billige.

Filter hjelper også på...

Raka-Rør da? d ha e hatt=) nice! kiddie

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår