Gå til innhold

Hjelp til å kjøpe anlegg, 6000kr

Ranger emnet

Biloppretter

Anbefalte innlegg

Hvilke spesifikasjoner?? Så dette anlegget du ramser opp, passer absolutt alle som skal ha et anlegg til 6000,- uansett om de skal spille dundrende disco, klokkeklar klassiskt eller panisk punk??

Poenget er som sagt ikke at du foreslår produkter fra nettopp Eltek, men at det bare blir forvirrende for trådstarter å få servert et konkret forslag når man vet null og nix om hva trådstarter ønsker seg lydmessig. Og når det i tillegg ikke passer rett inn i bilen, ser det jo ut som du bare har tatt en copy&paste fra en av dine vanlige dynaBel-anbefalinger i andre tråder og ikke satt deg inn i hva trådstarter ser etter. Så hva er da poenget?

Han ba om tips til pris.

Det fikk han om dynabel av en pioneer mann.

Syns det er synn når en ikke betalende firma klager over privat personer som tipser om andre produkter en hva dem selger.

Men jeg foreslår at du går vidre på PM eller setter det opp som en klage på måten jeg gir tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe anlegg til scopio'n nå. Har 6000 å handle for.

Har bare det som sitter i den orginalt wtf? Så trenger spilleren også. Helst med mp3.

Noen som har noen tips?

kiddie

Stikk en tur innom meg i Tevlingveien 3 (bak lageret til Ikea, på furuset) eller ring 90139894, så finner vi sikkert noe til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er synn når en ikke betalende firma klager over privat personer som tipser om andre produkter en hva dem selger.
Du skjønner jo ikke hva jeg snakker om. Om du anbefaler noe utifra om du er privatperson eller firma har da ingenting med dette å gjøre, heller ikke hvilke merker du anbefaler eller om jeg driver et firma eller ikke. Jeg forstår bare ikke hvordan noen kan anbefale noe konkrét når man kun har en prisramme å gå utifra!

Det fikk han om dynabel av en pioneer mann.
Hehe... omtrent halvparten av produktene som vises på hjemmesiden din kommer fra dynaBel/Eltek, så den redegjørelsen der var jo litt artig... ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner jo ikke hva jeg snakker om. Om du anbefaler noe utifra om du er privatperson eller firma har da ingenting med dette å gjøre, heller ikke hvilke merker du anbefaler eller om jeg driver et firma eller ikke. Jeg forstår bare ikke hvordan noen kan anbefale noe konkrét når man kun har en prisramme å gå utifra!

Hehe... omtrent halvparten av produktene som vises på hjemmesiden din kommer fra dynaBel/Eltek, så den redegjørelsen der var jo litt artig... ;)

Som jeg sa ETT TIPS.

Og hjemmesiden min består av ett bilstereo prosjekt, og der finner du ingen Dynabel komponenter.

Jeg har bygd 1 pr hjemme høyttalere hvor det blei brukt 2 stk dynabel bass.

Hva så???

Betyr ikke at jeg har kassert Pioneer etter att jeg slutta som selger av dette.

til tross for at jeg ikke har fått med meg de siste års utvikling av Pioneer spillere.

Han ba om tips med pris ramme, jeg ga han tips med pris og ett system som passer i sammen.

Sa ingenting om att dette vill passe alle som skal ha noe til 6000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hjemmesiden min består av ett bilstereo prosjekt, og der finner du ingen Dynabel komponenter.

Jeg har bygd 1 pr hjemme høyttalere hvor det blei brukt 2 stk dynabel bass.

Hva så???

Fleiper du?!? Hvem forhandler Peerless-elementene du har i hjemme-høyttalerne og i bilen da? Delefilterkomponentene? Og Hypex-ampen?

Jeg synes oppsettet ditt virker mer som et forsøk på å promotere dynaBel/Eltek, enn et ærlig forsøk på å hjelpe fyren med et anlegg han blir fornøyd med. Men det er godt du omsider poengterer at forslaget ditt ikke nødvendigvis vil passe alle som vil ha et anlegg til 6000,-. Og bytter du ut 6,5"ern med en 5,25"-høyttaler så det faktisk passer rett inn i bilen hans uten ombygginger, begynner ihvertfall forslaget å få en viss troverdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleiper du?!? Hvem forhandler Peerless-elementene du har i hjemme-høyttalerne og i bilen da? Delefilterkomponentene? Og Hypex-ampen?

Jeg synes oppsettet ditt virker mer som et forsøk på å promotere dynaBel/Eltek, enn et ærlig forsøk på å hjelpe fyren med et anlegg han blir fornøyd med. Men det er godt du omsider poengterer at forslaget ditt ikke nødvendigvis vil passe alle som vil ha et anlegg til 6000,-. Og bytter du ut 6,5"ern med en 5,25"-høyttaler så det faktisk passer rett inn i bilen hans uten ombygginger, begynner ihvertfall forslaget å få en viss troverdighet.

Jeg tenker ikke på forhandler eltek, som peerless, siden jeg selv kjøper peerless hos Ljudia. Og Dynabel er ett varemerke hos Eltek.

Og att jeg promoterer Eltek kan du ikke mene, etter som du har vært på min hjemmeside. Der ser du att jeg har avtale med ett helt annet firma, og derfor unnlater jeg å komme med dirrekte anvisninger til dem her, siden verken dem eller jeg er betalende her.

Og når det gjelder bilen hans, så er det mulig at 5,25" passer bedre, men det var ingen vesentlige tillpassninger i en 96mod da med 6,5" Boston Rally.

Og da mener jeg att han vill ha fordeler med 6,5" fram for 5,25".

Vil du snakke mer om hvilke firmaer jeg prometerer så la oss ta det på P.M. ikke her

Lenke til kommentar
Del på andre sider