vwgolf2 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Etter salget av den forrige golfen jeg eide bestemte jeg meg for ett nytt lite prosjekt, valget falt nok engang på en Golf, men denne skulle lang ifra ha samme stilen som gamlebilen: etter litt leting fant jeg dette utgangspunktet (har byttet baklykter her) Planene for bilen var og ha den kliiin og litt lav (målet er over 110mm senk hvafall når jeg får råd til gewinde) Felgvalget skulle egentlig vært ATS Cup felger, men endte opp med å finne ett sett med Pirelli Pslots! kiddie : ATS`ene: Pirelliene: Etter første sesong med pirelliene bestemte jeg meg for å polere dem opp! For en jobb....men ble bra til slutt! Brukte Duxola for å fjerne malingen/lakken, for så å gå løs med pussepapir og autosol! Resultatet ble sånn ca slik: Bestemte meg for å beholde org. dører og fangere da jeg syns dette er penest på en golf 2, kjøpte også ny grill med chromelist! Så ble det litt senking, ikke lavt nok, men bedre enn org. : Så ville jeg også moddifisere bakluka litt..fjernet spylerdyse og visker, samt låsen på lista! Resultatet ble jeg fornøyd med: LESS IS MORE Div. chromedetaljer, speil og viskerarmer...: Fikk også tak i en Votex midtkonsoll :D Fikk også kjøpt ett GTI intriør: Har også satt inn GTI dash, sorte tepper og sort taktrekk som alt av sorte deksler, dette har jeg ikke bilde av... Planer videre for bilen er nok: Gewinde Ta litt smårust.. Kjøre enda mer ;) den har rundet 319 000 nå og går som en drøm... <3<3<3 Kommer oppdateringer når det skjer noe :) Avslutter med noen bilder av bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hei! ER det lov å spørre om hvor mye du betalte for herligheten? (Som foresten har blitt enda herligere!!) Syns ikke den trenger mer senk jeg =P Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Har du fortsatt ATS felga? Lyst til å bli kvitt dem? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 den var velidg fin ass....men den blir enda fetere med 90 fangere yodude Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Den blir enda fetere med 90 fangere yodude Tror ikke du heeeelt har forstått opplegget her... Men utrolig tøff bil du har! Har lyst til å kjøre en 2'er med samme stilen en gang! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 betalte 14000 for den når jeg kjøpte den.. 90 fangere er nok uaktuelt tror jeg ;) ATS felgene har jeg kun 2 stk av.. :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Fysj fysj.. Smaken er som baken. Det er en stor sprekk imellom oss. Hadde kanskje blitt litt bedre uten gti-leppa, uten chrome, og med noen orginale stålfelger. Bakluka var veeldig bra.. Hvor får man tak i de konsollene? Har de vert originalt io golf noen gang? Stå på.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Fysj fysj..Smaken er som baken. Det er en stor sprekk imellom oss. Hadde kanskje blitt litt bedre uten gti-leppa, uten chrome, og med noen orginale stålfelger. Bakluka var veeldig bra.. Hvor får man tak i de konsollene? Har de vert originalt io golf noen gang? Stå på.. konsollen fant jeg på en lokal hugger, tror de er litt sjeldne.. :) bra smaken er som baken, personlig syns jeg standard golfen i gata med 60/40 senk og 90 fangere er kjedeligere. har noen planer for utseende på bilen når pengene byr seg..så får se hva som skjer! men lover at det ikke blir m3 speil og rs fangere..blir små detaljer... :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg