zetec-escy Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Leeenge siden jeg har moddet, men jeg har puslet litt med denne e-klassen... Mods: Større og bredere skjermer/skjerbuer, senket, hjul m/ mercedes merke, fanger, skjørt c/p og brush, streamer sikkert mere også... Har prøvd å få den litt realistisk hvordan jeg har greid meg er opp til dere å bestemme, men jeg synes det gikk greit nok... er ingen pro, men... org. mod. Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,5-16 turbo Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 den syns jeg var fet ass...fin familie bil..litt rare sideskjørt men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 takk for det... ehh... jeg har lagt ut feil bilde.. hehe... det er ikke noe annerledes på modden, men jeg fikset på små detaljer og bakgrunnen...menmen Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 det er no uklart med felgen bak..ellers sinnsyk modd! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 jeg vet, men jeg brukte den fordet.... fant ingen fetere felger som passet bra.... thanks! Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 fin mod! felgene så ikke veldig realistiske ut men. Fin frontfanger, men ville satt på no øyelokk eller noe på de store lyktene! La nesten ikke merke til speilene, lakker dem i bilens farge, det hadde vært tøft. Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 takk for tipsene... driver å pusler litt på den ennå, så det skulle vel stått wip på den, menmen... bare å komme med comments! Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 kremt.. speilet! uansett, når du er ferdig med speilet, ikke glem skyggen fra det gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg