Gå til innhold

Lambodører???

Ranger emnet


SaNtA_cRuZ

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, vel, tenk deg godt om hva du kan få for de pengene. Nå vet jeg ikke helt hvordan bilen din ser ut, men det er MYE du kan få for 10 store. La oss si et skinninteriør fra tyskland? Eller selvfølgelig 100 fyllekuler på first price øl :P Heia First Price. Hvis first price laget corradoer hadde jeg kjøpt en på dagen

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis first price laget corradoer hadde jeg kjøpt en på dagen

 

litt off topic men:

jeg er ikke så sikker på om jeg hadde likt kvaliteten til en First Price Corrado da...

 

On Topic:

SaNtA_cRuZ: du er nok ikke den eneste som har lyst på Lambo, undertegnede har veldig lyst på det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins the first price øl?

nei, men hvis det hadde vært opp til meg, skulle de startet en spritfabrikk :D

 

min mening er definitivt at det kan være kult, ikke fordi det ser veldig fett ut når de står rett opp, men fordi du ikke ser det før noen går ut av bilen, så man får på en måte et lite ekstra overraskelsesmoment, det lille "ekstra" på en måte. De som har lest mange av postene mine på style, vet jeg ikke er en veldig tilhenger av mainstream mods, eller veldig synlige mods for den saks skyld. Men igjen, jeg tror "lambo-doors" kunne se fett ut på corradoer. Og, som det står i den fine artikkelen PoloClassic linket til, slipper man å smelle døren inn i veggen hele tiden :)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

noen som vet hvem som skaffer dette billig? eneste godkjente kittene jeg har fått tak i koster 17000,- vet til civic osv får du helt ned i under 10000kr klassen, noen som har no tips?

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår