e321 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hva er galt når clutch pedalen ikke har motstand..? at den bare blir holdt oppe av ei slags fjær.. Ikke noe motstand... Kan veska fryse? er jo 5-6 minus grader nå for tiden så... Takker for svar, Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 virker clutch'en i det store og hele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Har du hydraulisk clutch så kan du ha lekkasje enten i hovedsylinderen, slangen eller i slavesylinderen. Dette vil gi samme symptom, men du bør ha merket at clutchen gradvis har blitt værre. Punkt en for å starte med å sjekke problemet ditt er å se om du har noen clutchvæske i beholderen i det hele tatt. Jeg ville startet med å sjekke dette og samtidig sett etter lekkasjer og hvilken farve det evt er på clutchvæska. Har du wireclutch blir saken litt anderledes. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hydraulisk, ja... Er prosjektbil da, så har stått lenge i ro så jeg vet ikke når dette skjedde nøyaktig... MEN jeg vet at den virket for ca. en måned siden.. Men når kulda kom så virker den ikke lenger ser det ut for. Faen også, skulle flytte bilen i morgen og alt !!! :( Skal ut å se etter mulige lekasjer ogsånt nå... Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg